הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיזבאללה פרסם סרטון נוסף של חטיפת החיילים מ-2006
בסרטון שפורסם בחשבון טוויטר שמזוהה עם הארגון הלבנוני-שיעי, נראים אנשי חיזבאללה כשהם מתרחקים מההאמר כשמאחוריהם גופות חיילים - ופיצוץ ההאמר

בחשבון טוויטר המזוהה עם חיזבאללה פורסם היום  תיעוד נוסף של אירוע חטיפת חיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ז"ל מ-2006, שהוביל למלחמת לבנון השנייה. בתיעוד נראות גופות של חיילי צה"ל ליד ההאמר, לאחר שזה נפגע מטיל נ"ט. לאחר מכן, נראים לוחמי חיזבאללה, שלבושים בבגדים דומים למדי צה"ל, כשהם מתרחקים מההאמר - ואז הוא מתפוצץ.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסרטון שפורסם. החטיפה הובילה למלחמת לבנון השנייה. צילום מסך


כזכור, לפני כשנתיים שודרה בערוץ "אל-מיאדין" של חיזבאללה סדרת תעודה, בת שלושה חלקים, שבה התפרסמו עדויות חדשות על החטיפה. בפרק הראשון נראים לוחמי הארגון מתאמנים לקראת החטיפה גם. ראש הזרוע הצבאית של הארגון, עימאד מורנייה, שחוסל בדמשק ב-2008, מתועד כשהוא נותן הוראות לאנשי החוליה.


בהמשך הסרטון נראים לוחמי חיזבאללה בורחים מהמקום גם רגלית וגם באמצעות כלי רכב. כמו כן, שודרו תמונות ממצלמת התצפית של חיזבאללה שעקבה אחר הפטרול של צה"ל ביום החטיפה בנקודה 105 ואמדה את המרחק בין שני ההאמרים. בנוסף, שודרו קולות מרשת הקשר הצה"לית, בה נשמע אהוד גולדווסר זמן קצר לפני שהרכב שבו נסע הותקף. 


כבר ב-2007 פורסמה הקלטה דומה עם קולו של גולדווסר. ב-2012 פורסם סרטון שבו נראית חוליה של חיזבאללה חוצה את הגבול ויורה באש לעבר האמר צה"לי. הסרטון נעצר בדיוק ברגע בו הם מגיעים אל כלי הרכב ולא ניתן לראות את הוצאת החיילים מתוכו.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE