הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הפרקליט האישי" לשעבר של הנשיא טראמפ בקושי עסק בעריכת דין
אין ספק שמייקל כהן עשה כל מיני דברים בשביל לקוחו דונלד ג'יי. טראמפ, אבל מעט להדהים מזה נופל תחת ההגדרה המשפטית "עריכת דין", מהסוג שמזכה את תוצרי העבודה בחיסיון שבין עו"ד ללקוחו. 168 פריטים בלבד מתוך יותר מ-300 אלף נמצאו זכאים לחיסיון שכזה

זוכרים את מייקל כהן, עד לאחרונה "פרקליטו האישי" של הנשיא דונלד טראמפ, ועד לשבוע שעבר סגן יו"ר ועדת הכספים של המפלגה הרפובליקנית הלאומית? אז יחסית לפרקליט האישי של איש שעסקיו חובקי-עולם ושמרבה לתבוע ולהיתבע, מר כהן עסק במשפטים כעורך דין במידה מועטה להדהים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה כן עשה האיש למחייתו, אם עריכת דין זה לא? (צילום: Shutterstock.com)



שלשום (שישי) חשפה השופטת במשפטו של כהן, השופטת הפדרלית האזורית לאזור דרום ניו יורק קימבה ווד,  במסמך רשמי בתיק כי רק 168 מסמכים עד כה, מתוך יותר מ-300,000 פריטים שונים שנתפסו בטלפונו, מחשביו וארגזי המסמכים של כהן, מוגנים תחת חיסיון עו"ד לקוח - ומתוך אלה, רובם המכריע נוגעים לתקשורת בין כהן לעורכי דינו, ולא בין עורך הדין כהן ללקוחות כלשהם. כאלה נמצאו רק שמונה, ולכל היותר 17 מתוך המסמכים שהוכרזו כחסויים.

בין המסמכים שנתפסו (ולא נכללו בין המעטים המוגנים בחיסיון), ישנם גם כאלה הנוגעים לתשלומים ששילם כהן לשחקנית הפורנו סטפאני קליפורד ("סטורמי דניאלס") בנוגע לטענתה כי קיימה מפגש מיני עם הנשיא-לעתיד. השופטת מצפה מעורכי הדין של כהן וטראמפ לסיים מעבר משלהם על המסמכים עד סוף החודש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE