הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב לשתי בנות נמצא מת באוהל במהלך טיול קמפינג, בפייסבוק מספרים עליו ומבקשים עזרה
הצעיר יצא עם בנותיו לטיול בכדי לתת לאישתו הרופאה אפשרות ללמוד למבחן, ונמצא מת מירי בחזהו. שתי הבנות לא נפגעו. עדיין לא נתפסו חשודים במעשה

חיפושים אחר רמזים ליורה או מניע, למקרה בו שתי ילדות, בנות 2 ו-4, היו עדות לרצח אביהן במהלך טיול מחנאות בדרום קליפורניה.  טריסטן באודט, בן 35 מאירווין, קליפורניה, נמצא בבוקר שישי  מדמם למוות מחזהו מירי באוהל שבאזור קמפינג במאליבו קריק בקלבסס. הבנות היו ללא פגע. בקשות לעזרה החלו מתפרסמות בעמוד הפייסבוק.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ירי בטיול אוהלים. משפחת באודט (צילום: מעמוד הפייסבוק)



"טריסטן אהב לבלות עם בנותיו הקטנות יותר מכל, כך נכתב בעמוד הפייסבוק GoFundMe, שפרסם פוסט עבור משפחת באודט. לפי הנכתב בעמוד הוא לקח את הבנות לטיול אוהלים מאחר ואישתו הרופאה הייתה צריכה ללמוד לבחינה. באודט עצמו עבד כמדען בחברת תרופות. 

"כל זה נלקח ברגע על ידי ירייה קטלנית באמצע הלילה, מול שתי בנותיו הצעירות", נכתב בדף. "אנחנו לא מצליחים להתמודד עם חוסר ההיגיון של פשע כזה". נכון לעכשיו נראה כי כלל אין חשודים או מניעים למעשה. "אנחנו חוקרים את המקרה כמעשה רצח בשלב זה", אמר סגן רודני מור ממשרד השריף המחוזי. "אנחנו אוספים ראיות ולכן זה ייקח קצת זמן".

האזור שבו אירע המקרה הוא מקום המושך אליי תיירים וטיילים רבים. הפארק היה אזור צילומים לסדרת הטלוויזיה M.A.S.H, כמו גם לסרטים Butch Cassidy and the Sundance Kid וכוכב הקופים המקורי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE