הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו האחרת: ההצעה שתגרום לכם לטוס הלוך ושוב מלוס אנג'לס לאקוודור
מדובר על הצעה לחופשת קיץ, שתאפשר לכם להכיר סן פרנסיסקו אחרת; בירתה של אקוודור, העיר השנייה בגובהה בעולם, זו המקושטת בקתדרלה הנאו-גותית הגדולה ביותר באמריקה הלטינית

שלמו 470 דולר ותוכלו לטוס הלוך ושוב משדה התעופה של לוס אנג'לס (LAX), לשדה התעופה של סן פרנסיסקו. אם המחיר נראה גבוה מדי, זה משום שעוד לא ציינו שמדובר בסן פרנסיסקו אחרת; זו שנמצאת מרחק 3,495 מייל מלוס אנג'לס, באקוודור. ההצעה הזו  מגיעה מחברת התעופה, Copa Airlines, והיא כוללת את כל המסים והאגרות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יש עוד סן פרנסיסקו בעולם, אקוודור

בירת אקוודור, ששמה המלא הוא סן פרנסיסקו דה קיטו, נמצאת בגובה של למעלה מ-9,000 פיט, כשמזג האוויר הממוצע בשיאו של היום נע סביב 22 מעלות, למרות שהיא נמצאת מדרום לקו המשווה. קוויטו ידועה במרכז העתיק שבה, שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. העיר העתיקה מלאה במבנים לשימור מהתקופה הקולוניאלית.

העיר ממוקמת בצפון-מרכז אקוודור, על אזור השפך של נהר הגואייאבמבה ובסמוך לגדה המזרחית של הר הגעש הכבוי, הפיצ'ינצ'ה, שמהווה חלק מהרי האנדים.

המקום הגבוה ביותר בעיר הוא הכיכר המרכזית, שמתנשאת לגובה של קרוב ל-9,200 פיט. מדובר בעיר השנייה בגובהה בעולם, אחרי העיר לה פאס בבוליבליה, שנמצאת בגובה של קרוב ל-12,000 פיט.

הקתדרלה הנאו-גותית הגדולה ביותר באמריקה הלטינית נמצאת בסן פרנסיסקו דה קיטו

בין האתרים המפורסמים של העיר גם מוזיאון דל בנקו סנטרל, שמציג תערוכות של האמנות, ההיסטוריה והתרבות המקומית. העיר מקושטת בארבעה פארקים מרשימים ובקתדרלה הנאו-גותית הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, בזיליקת דל ווטו נאסיונל.

המחיר האמור כפוף זמינות וניתן למזמינים עד יום רביעי ה-27 ביוני, על טיסות בכל יום החל ב-20 באוגוסט ועד ל-10 בדצמבר.  

פרטים: 800-359-2672

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE