הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תשכחו מ'אכול כפי יכולתך' ב-5 דולר: המזנונים בלאס וגאס ממציאים את עצמם מחדש והמחירים בהתאם
בשנים האחרונות, נושבות רוחות השינוי בין המזנונים של בתי המלון בלאס וגאס: את המגשים הענקיים עם המנות הזולות החליפו מנות בהגשה מוקפדת עם נגיעה אישית. המזנונים כבר לא מזנונים; הם נראים יותר ויותר כמו מסעדות יוקרה והמחירים עלו בהתאם

המזנונים במלונות בלאס וגאס ממציאים את עצמם מחדש. המחירים רחוקים מהארוחות ב-1.99 דולר של השנים האחרונות. מנות קלות להכנה, כגון עוף מטוגן או מקרוני וגבינה הוחלפו במנות איכותיות יותר, שלרוב קשורות לעונת השנה או מתבססות על חומרי גלם עונתיים. ממרק עגבניות-אפונה לעוף עם פטריות ואפילו סטייק; הנה ארבעת המזנונים הבולטים ששודרגו לאחרונה בעיר המפורסמת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המנות כבר לא אנונימיות ומקבלות שמות של שפים ידועים


Bellagio
המזנון בבלאג'יו מציע ארוחות ערב שאפשר למצוא רק במסעדות יוקרה. תמצאו שם תחנות בישול ב-Live, גם בצהרים וגם בערב, שמציעות מנות יחודיות ממסעדות שונות: עגבניות טריות, גבינת בוראטה, עלי ארגולה, חומץ בלסמי ובזיליקום ממסעדת Prime Steakhouse; עוף עם פטריות מעורבבות עם מוצרלה ורוטב פיצה ממסעדת Lago של השף, ג'וליאן סראנו.

איפה: The Buffet, מלון הבלאג'יו.
מחיר: 27.99 דולר לארוחת צהריים, 38.99 דולר לארוחת ערב. בסופ"ש המחירים עולים.

עברו למנות גורמה, שמתבססות על החומרי גלם עונתיים

The Mirage
שולחן השף מציע חוויה של מסעדה, יותר מאשר של מזנון בבית מלון. סלטים ובשרים טריים מעטרים את השולחן בארוחת הערב. הצוות אפילו יזלף את האוכמניות בשוקולד בזמן שאנשים יושבים לאכול. אפשרויות נוספות ניתנות לבחירה בתחנות הבישול השונות.

איפה: Cravings, מלון מיראג'.
מחיר: 50 דולר בימים ראשון עד חמישי. 53 דולר בימי שישי עד ראשון. 

 

פתחו את המטבחים  לקהל בהתאם לטרנד הרווח במסעדות שף 


Wynn
המזנון במלון ווין מציע קונספט על פי עונות השנה. מי שיגיע לסעוד ביוני ימצא מאכלי ים שמזנון שכולל 15 תחנות בישול שמציעות מנות כמו דג באס בגריל ובשר מאזורים שונים בארצות הברית. בחודש יולי ניתן יהיה למצוא בשרים בסגנון ברביקיו שיכללו רגלי הודו מעושן. לקינוח תוכלו למצוא שוקולד טבול בגלידה. 

איפה: מלון ווין, שעות הערב בלבד.
מחיר: 54 דולר בימי שני עד חמישי, 57 דולר בימים שישי עד ראשון. 


מגשי הענק הולחפו בהגשה מוקפדת עם נגיעה אישית


Caesars Palace
המזנון המפורסם, Bacchanal, שבמלון סיזרס פאלאס כל כך פופולרי, שלעיתים קרובות האורחים צריכים לעמוד בתור כדי להיכנס. המזנון, שעבר שיפוץ מאסיבי בשנת 2012, מציע 15 מנות שף יומיות. פנקייקים אדומים, מנות עיקריות עם אבוקדו בהכנה מיוחדת וטאפאסים הם רק חלק מהתפריט היומי.

איפה: Bacchanal Buffet, מלון סיזרס פאלאס.
מחיר: 98 דולר לחבילת VIP.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE