הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות התעניינותה של תאגיד המזון קראפט: מנייתה של קמפבל מזנקת בבורסה
בסוף השבוע נפוצו השמועות על רכישת חברת המרקים ע"י תאגיד המזון הענק, ועם תחילת הסחר המנייה רשמה עלייה של 10%; מדובר בבשורה נהדרת בעבור משקיעי החברה לאחר שמוקדם יותר החודש המנייה הגיעה לשיא שלילי שנקבע ב-2012

כיומיים לאחר הדיווחים הראשוניים על האפשרות שחברת קמפבל תירכש בקרוב ע"י תאגיד קראפט-היינץ, היום מניית החברה זינקה ב-10% מאז החל המסחר בבורסה בשעות הבוקר. כעת המנייה נסחרת בעבור 42.16 דולר, כ-5 דולר ליחידה יותר משוויה ערב הפרסום. בין אם הרכישה תצא אל הפועל או לא, קו העלייה של המנייה היא הבשורה האמיתית בעבור חברת קמפבל, שכן בשנה האחרונה היא הודפת ביקורות על הירידה במכירות. מוקדם יותר החודש, המנייה הגיעה לערך הנמוך ביותר שלה מאז 2012.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת קמפבל (צילום: Shutterstock)


בשנה האחרונה החברה מתקשה להתאושש מבחינה פיננסית, חרף מאמציה להיכנס לתחום המזון הבריא. בסוף 2017, היא רכשה את חברת המזון סינדרס-לאנס (Synder's-Lance) בעבור כ-6 מיליארד דולר בתקווה שתסייע לביצועים הפיננסים, אך בחודש מאי היא פרסמה הודעה שבה הסתייגה מהתחזיות שנתנה לרבעון הראשון והשני של השנה. זמן קצר לאחר הודעה זו, המנכ"לית דניז מוריסון הגישה במפתיע את התפטרותה.


חברת קראפט-היינץ (צילום: Shutterstock)


כאמור, קראפט-היינץ היא המועמדת המובילה לרכוש את קמפבל. מדובר בתאגיד שנוצר בשנת 2015 לאחר שקראפט רכשה את היינז, מהלך שיצא לפועל לאחר השקעה גדולה של חברת ברקשייר האת'וויי בראשות וורן באפט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE