הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריצ'ארד "אולד מן" הריסון, כוכב התכנית "Pawn Stars", הלך לעולמו
אחת הדמויות המוכרות ביותר בסדרה נפטר הבוקר בגיל 77, אך המשפחה לא פירטה את סיבת המוות הרשמית. "הוא יחסר למשפחה, לצוות העובדים ולמיליוני מעריציו", כתבה המשפחה. הוא ומשפחתו הגיעו לעיר החטאים בשנות ה-80, והתרפסמו לפני כעשור לאחר שהסדרה שודרה לראשונה

ריצ'ארד בנימין הריסון, מי שכונה "אולד מן" ("Old Man") בתכנית הטלוויזיה "היסטוריה למכירה" (Pawn Stars), נפטר היום בגיל 77. ריק הריסון, בנו ומי שכיכב בתוכנית יחד עם אביו, ספד לו הבוקר: "אולד מן הריסון הלך לעולמו בשעות הבוקר כאשר משפחתו ישבה לידו. הוא יחסר למשפחה, לצוות העובדים ולמיליוני המעריצים שלו מסביב לעולם", כלשון ההודעה. חרף העובדה שסבל ממחלות רבות, משפחתו לא פרסמה את סיבת המוות הרשמית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אולד מן" הריסון, שהלך לעולמו הבוקר (צילום: pawnstars@)


"אולד מן" עבר לעיר לאס וגאס בתחילת שנות ה-80, ופתח את החנות "Gold & Silver Pawn Shop" ביחד עם בנו ריק בשנת 1989. המשפחה התפרסמה בשנת 2009, אז שודרה לראשונה הסדרה "היסטוריה למכירה" . הסדרה עוקבת אחר צוות העובדים בחנות, ו-"אולד מן" הפך לדמות האהובה על קהל הצופים. בשעות הצהריים, המשפחה פרסמה הספד נוסף בדף הפייסבוק של החנות, ובו נכתב כי "אנחנו תמיד נזכור את 'אולד מן' בתור האבא והסבא המצוין שהיה, אבל גם בתור הזקן העצבני (והאוהב) שכל העולם הכיר באמצעות הסדרה 'היסטוריה למכירה' בה כיכב".

98% לא
2% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE