הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מישיגן: נער בן 17 שרד התרסקות מטוס קל, הוריו נהרגו
רשויות התעופה והתעבורה מנסות להבין מה גרם להתרסקות הקטלנית אמש, בו נהרגו גרג וג'ולי בועז; בזכות חשיבה מהירה של אחד המחלצים, לנער ניתנה אפשרות להימלט מהתופת; בדקות שקדמו לאירוע, הטייס דיווח על בעיות בכני הנסע של מטוס הססנה 210. למרות 650 השעות שבהן הטיס מטוסים, הפעם לא הצליח אב המשפחה לנחות בשלום

שני בני אדם נהרגו ואחד נפצע באורח קשה לאחר שמטוס קל התרסק במזרח העיר דטרויט אמש (א'). הטיסה המריאה אתמול בשעה 3:43 בצהריים משדה תעופה קטן במדינת ארקנסו, ותוכננה לנחות בשדה התעופה "דטרויט סיטי", נמה"ת אזרחי קטן במזרח העיר, בסמוך לשעה 8:00 בערב. על פי רשות התעופה האזרחית (FAA), טייס הססנה מדגם 210 הודיע בדקות שקדמו להתרסקות כי ישנה בעיה מסוימת עם כני הנסע. מעבר לכך, הטייס גם דיווח על כך שהדלק עומד לאזל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתרסקות, אמש (צילום: ABC-דטרויט)


בשעה 8:02, המטוס התרסק בשדה פתוח בסמוך לנמל התעופה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את המטוס כשהוא עולה באש, אך הצליחו לחלץ נער בן 17 מהתופת. קורדל אוונס, אחד המחלצים, זכה לשבחים על הצלת הצעיר. "המטוס התרסק, התחלנו לרוץ לעברו ומיד זיהינו שהלהבות עצומות. לפתע שמעתי את הנער זועק, אז לקחתי גרזן ויצרתי פתח מילוט. אני מרגיש טוב עם זה, אבל לא מרגיש גיבור", אמר אוונס. הנער מאושפז עם כוויות קשות, אך בבית החולים אופטימיים לגבי החלמתו.


גרג בועז ואשתו ג'ולי, הרוגי ההתרסקות


הבוקר הקורבנות זוהו כגרג בועז, בן 54, ואשתו ג'ולי בת ה-48. בנם פייטון, בן 17, הוא זה ששרד והוצא מן המטוס ע"י אוונס. כעת החלה חקירה משותפת של ה-FAA והמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) כאשר שני הגופים הללו יחפשו את הגורם לתאונה הקטלנית. אב המשפחה, גרג, הוא זה שהטיס את המטוס בעת האירוע, והוא רשם 650 שעות טיסה במהלך חייו. המטוס עצמו נרכש בחודש אפריל האחרון.


פייטון בועז בן ה-17, שרד בנס


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE