הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עדיף מאוחר מאשר לעולם לא: גניבת תמרור עצור מלפני 75 שנה הגיעה לסוף מפתיע
אי שם בשנות ה-40, אלמוני גנב תמרור "עצור" מאחד הפרברים של סולט לייק סיטי (יוטה), והשבוע התקבל מכתב ובו התנצלות ו-50 דולר כפיצוי. ראש העיר: "מבחינתנו, העניין סגור. הוא שילם הרבה מעבר לסכום במהלך השנים שבהן יושב עליו הנטל"

יש סודות שאנשים לוקחים איתם לקבר, אך לעיתים יש דברים שחובה להוציא אותם לאוויר לפני שיהיה מאוחר מדי. איש כבן 90, תושב מדינת טקסס, הרגיש שהוא חייב להתנצל בפני העיריית ביוטה שממנה גנב, בצעירותו, תמרור "עצור". הוא שלח השבוע מכתב ובו הודה בכך שגנב את השלט, ואף הוסיף 50 דולר במזומן כפיצוי על כך. "אני מנסה לזכור את כל הדברים שעשיתי בחיי שלא היו בסדר, ואני מנסה לתקן ולפצות ככל שאני מסוגל", כתב האיש במכתבו. המכתב נשלח אל מחלקת התעבורה בעירייה, אך זו העבירה את המעטפה המסתורית אל ראש העיר, רוברט הייל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


הגניבה התרחשה ככל הנראה בשנות ה-40, אך בעירייה לא כועסים על הקשיש: "הוא שילם הרבה מעבר ל-50 דולר במהלך 75 השנים שבהן יושב עליו הנטל הזה", אמר הייל, והמשיך: "מבחינתנו, העניין סגור ואנחנו מוחקים את החוב הזה". עוד סיפר ראש העיר כי במכתב לא צוין שמו או כתובתו של השולח, אך באמצעות הסימנים של חברת הדואר ניתן להבין כי המכתב נשלח מצפון יוסטון. הייל מקווה שהאיש יהיה מוכן לחשוף את זהותו כדי שיוכל להראות לציבור שאין תאריך תפוגה למעשים טובים. הכסף ששלח האיש ילך לטובת החלפת התמרור הבא שייגנב בעיר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE