הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חטיפת ועינוי המשפחה בטקסס: המשטרה חושפת תיעוד מרגעי האימה
יממה לאחר האירוע בו הוחזקה משפחה כבת ערובה בביתה, משרד השריף במחוז התיר לפרסם את תמונות החשודים. האמבטיה מולאה במים רותחים וראשו של הילד נדחף מתחתיהם, כל זאת כדי להוציא מידע מההורים. השריף במחוז על הפולשים: "פחדנים, לכל הפחות"

יומיים לאחר אירוע הפריצה לבית משפחה בעיר ריצ'מונד (טקסס), המשטרה במחוז פורט בנד מפרסמת הבוקר את התיעוד של האירוע המצמרר, בו הפולשים עינו את בן המשפחה לעיני הוריו, וזאת על מנת לסחוט מהם את כספם. על פי המשפחה, שלושה פורצים ממוצא אפרו-אמריקני נכנסו אל ביתם דרך הדלת הראשית. כאשר אב המשפחה הלך לבדוק מה פשר הרעש, הם הכו אותו בראשו באמצעות אקדח. "מדובר בפשע הגרוע ביותר שאפשר לעשות כנגד משפחה", אמר הבוקר טרוי נילס, שריף במחוז.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעזרת אקדח, הפולשים מובילים את הילד ברחבי הבית (צילום: משרד השריף במחוז פורט בנד)


"לפרוץ לבית של משפחה זה מעשה מתועב. הם הוסיפו חטא לפשע ועינו ילד בן 7. הם פחדנים, לכל הפחות", המשיך השריף. כאשר הורי המשפחה סיפרו לפולשים שאין ברשותם כסף, השלושה הובילו את הילד הקטן בכל חדרי הבית. אחד מהפורצים אף מילא מים רותחים באמבטיה ודחף את ראשו של הילד מתחת למים. "אפשר לשמוע בצילומי האבטחה את המים שמתמלאים באמבטיה. ואז, לפתע, הצעקות של הילד הופכות לעמומות. הסיבה לכך היא שהוא מתחת למים", המשיך נילס. 


מחפשים אחר מזומנים (צילום: משרד השריף במחוז פורט בנד)


עוד סיפר השריף כי המשטרה החליטה לפרסם את תיעוד האירוע בתקווה שזה יוביל ללכידתם של השלושה, ולמנוע ממשפחה נוספת לעבור את אירוע טראומתי דומה.


הפולשים בטקסס (צילום: משרד השריף במחוז פורט בנד)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE