הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: רוצים לעשן קנאביס בזול? כדאי לכם למהר לחנויות
חנויות רבות מציעות הנחות ענקיות על מריחואנה. ב-1 ביולי אסור יהיה לחנויות למכור סחורה שלא נבדקה בבדיקות מיוחדות, וכעת הן נפטרות מסחורה

תושבי קליפורניה - עכשיו זה הזמן שלכם לעשן מריחואנה, ובזול! חנויות המריחואנה עורכות מכירות חיסול של ג'וינטים, עוגיות וכל אפשרות לעישון קנאביס בהנחות מטורפות, כולל 50% אחוז הנחה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החנויות רוצות להיפטר מהסחורה, והלקוחות מרוויחים


סיבה? החל מה-1 ליולי, אסור יהיה לחנויות האלה למכור מריחואנה שאיכותה לא נבדקה. החנויות שרכשו כמויות גדולות מנסות להיפטר מהן - והצרכנים מרוויחים.

על פי החלטת הרשויות, כל הקנאביס שנמכר בחנויות חייב לעמוד בסטנדרטים נוקשים שנוגעים באיכות ובבריאות המשתמשים - או להיות מושמד. הצעד הזה בא כחצי שנה לאחר שהמדינה התירה מכירת מריחואנה באופן חוקי.

"אפשר להריח את זה", אמר ג'ון אטארי, מנכ"ל Source Cannabis Farms, "יש מצב רוח ירוד לחנויות שרכשו כמויות גדולות ועכשיו עליהן להיפטר מהן".

למרות שכעת חנויות רבות צריכות להיפטר מסחורה רבה, רבים שמחים על השינוי שיגיע בסוף השבוע. חנויות רבות שמחות לקראת הבדיקות שאמורות לשלול הימצאות שאריות חומרי הדברה על הקנאביס, או הימצאות חומרים אחרים כגון ממיסים או עובש. זאת, למרות שגם כאשר לא נעשו בדיקות כאלה, הם לא חששו לעשן את הפרח.

"עישנתי מריחואנה 40 שנה מסוחרים ברחוב - והיא הריחה במגוון ריחות, החל מדלק ועד בושם", אמרה קתרין לנזרוטה, לקוחה של אחת מחנויות הקנאביס המקומיות, "כך שמעולם לא חששתי".
הבדיקות של הקנאביס יבחנו גם את רמת הריכוז של החומרים הפעילים וגם את סוגם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE