הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פריצה בטיקטמאסטר: פרטים אישיים של אלפים נגנבו
משרד הכרטיסים הפופולארי חשף היום את הפריצה, שאירעה במשך 4 חודשים בראשית השנה. "מומחי אבטחת מידע עובדים מסביב לשעון על מנת להבין כיצד נלקח המידע", מסרה החברה; הפריצה אירעה ככל הנראה באמצעות חברה צד ג' המספקת שירות לקוחות לאתר

משרד הכרטיסים טיקטמאסטר חשף היום (ד') כי אירעה פריצה לשרתיה, דבר שהוביל לחשיפת פרטים אישיים של אלפי לקוחות. בהודעה שפרסמה החברה נאמר כי הפריצה תקפה למי שרכש כרטיסים באתר בין ראשית חודש פברואר ועד ה-23 ביוני. שמות מלאים, כתובות, כתובות הדוא"ל, מספרי טלפון ופרטי כרטיסי האשראי הם רק חלק מהנתונים שנגנבו משרתי האתר. עוד מסרה החברה כי היא שלחה אימיילים לכלל הלקוחות שהושפעו מהפריצה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


"צוותים פליליים ומומחי אבטחת מידע עובדים מסביב השעון על מנת להבין כיצד נלקח המידע. אנו משתפים פעולה עם הרשויות הרלוונטיות, בנוסף לשיתוף הפעולה עם חברות כרטיסי האשראי והבנקים", כלשון ההודעה שפרסמה החברה. חרף העובדה כי חקירת האירוע עדיין בעיצומה, בטיקטמאסטר בטוחים כי רק 5% מכלל הלקוחות הושפעו, ואף אחד מהם לא מצפון אמריקה. 

ככל הנראה הפריצה אירעה בחברת Ibenta Technologies, חברה צד ג' המספקת שירותי צ'אט ללקוחות באתר טיקטמאסטר. באיבנטה סירבו לאשר או להכחיש את הפרסומים בעניין זה. ולמי שבכל זאת נמנה בין הלקוחות שפרטיו נגנבו, טיקטמאסטר תציע שירות ניטור של גניבת זהות בחינם, כך שיוכלו לעקוב אחרי התפתחויות בעניין.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE