הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודש אחרי שמטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום בגלל נוסע מצחין מתברר - הוא מת מרקבון
טיסת טראנסוויה מהאיים הקנריים לאמסטרדם ביצעה נחיתת חירום בפורטוגל בגלל ריח בלתי נסבל על הסיפון. הנוסע שהורד סבל מזיהום שגרם לרקבון ברקמות גופו - ומת

טיסה של חברת התעופה הלואו קוסט הולנדית טראנסאוויה נאלצה לנחות נחיתת חירום מסיבה מעט יוצאת דופן: לא תקלה במנוע או בעיה טכנית כפי שקורה בדרך כלל, אלא דווקא ריח בלתי נסבל של אחד הנוסעים.  הטיסה המריאה מהאיים הקנריים ונאלצה לנחות בפורטוגל והסיפור המוזר הזה עורר עניין רב ברחבי העולם.

עכשיו מתברר כי הנוסע שגרם לריח החריף בטיסה לאמסטרדם לפני כחודש, מת כתוצאה מרקבון של רקמות גופו - וזו גם הסיבה לריח החריף. הנוסע, מוזיקאי רוסי בשם אנדריי סוצ'ילין, הפיץ ריח כה חזק והוא גרם לנוסעים להקיא ואפילו להתעלף. הם הגדירו את הריח על הבואינג 737 "בלתי נסבל" ואת הנוסע "כאילו הוא לא התקלח כמה שבועות".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיסת טרנסאוויה. נאלצו לבצע נחיתת חירום

הנוסע, בן 58, לקה בזיהום במהלך חופשתו באיים הקנריים והוא זה שגרם לרקמות גופו למות. כתוצאה מכך, הוא הפיץ את הצחנה הבלתי נסבלת.

אשתו של המוזיקאי הרוסי כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי בעלה ניסה לקבל טיפול רפואי לפני שהמריא מהאיים הקנריים. הרופאים באי הספרדי אמרו לו כי מדובר בסך הכל זיהום רגיל שמקבלים בחוף הים. הם שיחררו אותו לא לפני שרשמו לו אנטיביוטיקה. אבל זה לא עזר ומצבו החמיר בטיסה לאמסטרדם.

לפי הפרסומים, צוות הדיילים ניסה להרחיק את הנוסע החולה משאר הנוסעים וביקשו ממנו להשאר בתוך תא השירותים. כל זה בזמן שהטייסים מנסים להנחית את המטוס בפארו שבפורטוגל והנוסעים סובלים מהריח. עם הנחיתה האיש הוכנס לאמבולנס והובהל לבית חולים.

בחברת טרנסאוויה אמרו כי נחיתות החירום קרתה "מסיבות רפואיות". לדבריהם, הצעד ננקט כדי להגן על הנוסע החולה והצוות פעל נכון ובהתאם לכל הנהלים המקובלים. עם זאת, בחברה לא חשפו עוד פרטים בשל מגבלות החוק ומתוך רצון לשמור על פרטיות הנוסעים.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE