הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"איש הנדל"ן והסטייקים": קולבר, פאלון ואובריין, מנחי הלייט-נייט ה"בזויים", במסר חד לנשיא טראמפ
מנחי הלייט נייט המושמצים התאגדו ופתחו את תכניות הלייט נייט במערכון משותף שעונה לדבריו של הנשיא טראמפ בעצרת הבחירות האחרונה

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, השמיץ ביום שני את מנחי תכניות הלייט נייט, סטיבן קולבר, קונאן אובריין וג'ימי פאלון. הם בתגובה לא נשארו חייבים והתאחדו כדי להגיב לדברי הנשיא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פאלון, קולבר ואובריין. מאוחדים


מאז שנכנס לפוליטיקה, נוהג הנשיא להשמיץ סלבריטאים בעצרות שלו- אולם מי שנוהגים לחטוף באופן קבוע אלו הם מנחי תכניות הלילה. לאחר שג'ימי פאלון התנצל השבוע בראיון על כך שתרם לפילוג ב-2016 עם מי שהיה אז המועמד הרפובליקני לנשיאות, טראמפ הקדיש זמן בעצרת שלו השבוע על מנת להתרכז ברגשות של פאלון. הוא קרא לו "נשמה אבודה", הוסיף שקולבר הוא "בזוי" וקימל "נורא".

בעקבות ההשמצות, החליטו שלושת המנחים להתאגד ויצרו סרטון משותף שפתח את התכניות ביום שלישי. "היי, בזוי" אומר פאלון לקולבר בתחילת הסרטון, "היי, נשמה אבודה" עונה לו קולבר. "הוא אמר עלינו דברים נוראים" ממשיך פאלון, "באמת? זה לא נשמע כמוהו" מתפלא קולבר. "שמעתי שהוא אמר שאנחנו לא מוכשרים, בזויים, נשמות אבודות" ממשיך קולבר וקורא לאובריין להגיע.

טראמפ. "איש הנדל"ן שמכר סטייקים"


אובריין, שנתפס באמצע גילוח, ממשיך באדישות. "איזה נשיא?" מגיב המנחה הוותיק, "דונלד טראמפ? איש הנדל"ן שמכר סטייקים? הוא נהיה נשיא?". בסוף הסרטון, מנסים השלושה להחליט היכן יאכלו. "Red Hen?" (המסעדה שסילקה את הדוברת של טראמפ בשבוע שעבר) מציע קולבר והשלושה מסכימים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE