הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ZTE עדיין בצרות - נעדרה מכנס סמארטפונים גדול בשנחאי
החברה, שנקנסה פעמיים על ידי ארה"ב, פעם בשל הפרת סנקציות על איראן וצפון קוריאה ופעם נוספת פלוס סנקציות נגד ספקים שימכרו לה על שלא שילמה בזמן את הקנס הראשון, ביטלה ברגע האחרון את השתתפותה בכנס לצד כל ענקי התעשייה

חברת הטלפונים החכמים ZTE, שנקנסה במיליארד דולר אבל נחלצה מגורל גרוע בהרבה בזכות החלטה של הנשיא טראמפ, עדיין מתאוששת ומורידה פרופיל. השבוע היתה החברה אמורה להשתתף בכנס גדול בנושא טלפונים חכמים בשנחאי, אולם ביטלה את השתתפותה ימים ספורים לפני פתיחתו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עסוקים מדי בלהחליף את ההנהלה?



החברה היתה אמורה להחזיק בדוכן גדול ומספר מנציגיה היו אמורים לנאום ולהשתתף בפאנלים בנושאים כמו טכנולוגיית 5G בכנס מובייל וורלד קונגרס, אולם בסוף השבוע שעבר, ימים ספורים לפני פתיחת הכנס, הודיעה החברה כי לא תגיע.

המפות ביריד המקצועי עדיין מכוונות את המבקרים לחלל התצוגה של ZTE, שהיה אמור להיות ממוקם בין ענקיות אחרות בענף כמו וואוויי וצ'יינה טלקום. החלל הזה מכיל כעת שני אזורי ישיבה עם ספות נוחות, מספר שולחנות קפה מעץ ומספר עציצים.

בנוסף יש שם תערוכת יצירות אמנות שנראית לא קשורה לשום דבר. התערוכה היתה אמורה להיות באולם אחר במרחק כמה מאות מטרים, אולם לאחר הביטול של ZTE התבקשו המציגים להעביר אותה לחלל שהתפנה.


כאן תוכלו למצוא דוכנים של היצרנים המובילים... חוץ מ-ZTE (צילום: Computers For You)



ארה"ב הטילה קנס של 1.2 מיליארד דולר על החברה ב-2017 לאחר שמצאה אותה אשמה בהפרת הסנקציות על מכירה לאיראן ולצפון קוריאה. החברה לא עמדה בתנאי הקנס, וארה"ב הטילה עליה סנקציות שמנעו מכירת רכיבים ופגעו קשות בייצור של החברה. ממשל טראמפ סיכם על עסקה חדשה עם החברה, במסגרתה הוסרו הסנקציות בתמורה לקנס נוסף של מיליארד דולר ושינויים גורפים בהנהלה.

השתתפות בכנס יכלה לסייע לחברה לשקם מעט את היחסים שנפגעו בשל הסנקציות, אולם היא כנראה עסוקה מדי בהחלפת מנהליה כדי לעמוד בתאריכי יעד של העסקה עם ארה"ב. למרות הביטול, החברה עדיין מפרסמת בכנס. במסדרונות מרכז הכנסים מתנוססות תמונות של קבוצת חותרים בקיאק עם הלוגו של ZTE והסיסמא: "מתקדמים בגבורה כדי לשבור את הרוח ולחצות את הגלים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE