הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דר' קליפורניה: מכונית נסעה נגד כיוון התנועה ופגעה באופנוע
שני בני אדם נהרגו לאחר שמכונית התנגשה באופנוע בנתיב ה-Carpool של הכביש המהיר I-5. "לנהג האופנוע לא היה לאן לברוח", אמרה נציגה ממשטרת הכבישים המהירים. כל נתיבי הנסיעה נפתחו מחדש לתנועה בסמוך לשעה 8:00 בבוקר

רוכב אופנוע נהרג הבוקר (חמישי) בעיר סנטה אנה לאחר שנפגע ע"י מכונית שנסעה נגד כיוון התנועה בכביש המהיר I-5. התאונה התרחשה בסמוך לשעה 4:00 בבוקר, אז נסעה מכונית מסוג יגואר לכיוון דרום בנתיבים שמובילים צפונה. באזור המחלף של כביש ה-22, המכונית פגעה באופנוע. גם נהג היגואר נהרג כתוצאה מהתאונה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר (צילום: CHP)


"האופנוע נסע בתניב ה-Carpool, זו שנועד לאופנועים ולמכוניות עם יותר מנוסע אחד, ובקטע הכביש המדובר הנתיב הינו מופרד לחלוטין משאר הנתיבים, כך שלנהג האופנוע לא היה לאן לברוח", אמרה פלורנטינו אוליביירה ממשטרת הכבישים המהירים. נהג האופנוע חבש קסדה בעת התאונה, אך בוחני התאונה טוענים כי עוצמת המכה הייתה כה חזקה שלא היה לו סיכוי לשרוד. בשל השריפה שפרצה במכונית היגואר, לא ניתן היה לקבוע אם מדובר בגבר או אישה.


זירת האירוע, הבוקר (צילום: CHP)


כל הנתיבים לכיוון צפון נסגרו לתנועה בשעות הבוקר, אך נתפחו מחדש בסמוך לשעה 6:00 בבוקר. נתיב ה-Carpool נותר סגור עד השעה 8:00.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE