הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: ברגע האחרון- נמנעה חטיפת נערה בוודלנד הילס
בת 17 ירדה מאוטובוס מול ביה"ס "טאפט" כאשר לפתע הותקפה ע"י אלמוני. בזכות עירנותה של נהגת שעצרה בצדי הדרך ונחלצה לעזרתה, התוקף נמלט באופן רגלי. למרות זאת, השתיים לא ויתרו ורדפו אחריו במכונית; המשטרה מעריכה: מדובר בניסיון חטיפה, אך לא ידוע לאילו מטרות

ערנותה של נהגת מנעה אתמול (ד') חטיפה אפשרית של נערה בת 17 באזור וודלנד הילס, שכונה הממוקמת בצפון מחוז לוס אנג'לס. על פי המשטרה, האירוע התרחש בסמוך לשעה 7:30 בבוקר בצומת שד' ונטורה ו-ווינטקה, מול בית הספר התיכון "טאפט". הנערה ירדה מהאוטובוס כאשר לפתע הרגישה במגע ידיו של גבר, אותו זיהתה כמי שנסע עמה באוטובוס. הנערה התנגדה אל התוקף ובמקום נוצר עימות פיזי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד ברגעי המנוסה


אישה שנהגה לאורך שד' ונטורה הבחינה בנעשה ועצרה את מכוניתה. כאשר יצאה ממנה, היא החלה לצעוק אל עבר התוקף, וזה בתגובה ברח באופן רגלי על שד' ווינטקה. הנערה נכנסה למכוניתה של האישה והשתיים החלו לרדוף אחר הגבר תוך כדי שהן מתקשרות אל מוקד החירום 911 על מנת לדווח על הנעשה. כעבור דקות בודדות, הגיעו מספר ניידות אל זירת האירוע ולבסוף עצרו את התוקף.


צומת השדרות ונטורה ו-ווינטקה (צילום: גוגל מפות)


לנערה הוצע להתפנות אל בית החולים, אך היא טענה שלא נפגעה פיזית מהקורבן. המשטרה חושדת שהגבר ניסה לחטוף את הנערה, אך בשלב זה לא ברור מה הניע אותו לעשות זאת. חקירתו ממשיכה להתנהל והמשטרה תפרסם את ממצאיה.


תיעוד נוסף של החשוד

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE