הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קפיטל גאזט ממשיכים כרגיל ומוציאים גיליון, באותו הזמן בו מוגש כתב אישום נגד החשוד בירי
המשטרה החליטה להגיש כתב אישום חמור נגד החשוד בירי ורצח חברי מערכת העיתון. שימוע יערך לו בשעה 10:30, כאשר נכון לעכשיו לא נראה כי הוא מחזיק בעורך דין. במקביל - צוות המערכת עובד כרגיל ומוציא עיתון

כתב אישום הוגש נגד ג'ארוד ראמוס, המואשם בירי במערכת העיתון קפיטל גאזט במרילנד. במרכז ההאשמות שהוגשו לבית המשפט בשישי - חמישה סעיפי רצח מדרגה ראשונה. נוסף על חמשת האנשים שנרצחו, ישנם שניים נוספים שנפצעו במהלך האירוע הקשה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כתב אישום ובו חמישה סעיפי רצח מדרגה ראשונה. ראמוס (צילום: ANNE ARUNDEL POLICE DEPARTMENT)


נכון לעתה לא פורסם שמו של עורך הדין שמייצג את ראמוס, אך נודע כי ייערך לו שימוע בשעה 10:30, בבית המשפט באנאפוליס. בשכונתו של הנאשם, המגיע מלורל שבמרילנד, נשמעו כל הלילה רעשי מסוקים. המשטרה האזינה והקליטה את כל המתרחש ברחובות הסמוכים למתחם הדירות שראמוס קשור אליו, ומטוסים חגו כל העת בשמי האזור. מתחם הדירות הוקף בניידות ושוטרים. 

ויליאם קרמף, מפקד המשטרה בפועל של המחוז, אמר כי לאחרונה הגיעו תלונות על איומים נגד מערכת העיתון, ובהם גם איומים לאלימות ברורה. הדברים פורסמו ברשתות החברתיות אך לא ברור אם מקורם בנאשם. נראה כי לא רק האיומים לא מנעו את המשך פעילות העיתון, אלא גם הטבח עצמו. מערכת העיתון הודיעה על המשך פעילות כרגיל.

"כן, אנחנו מוציאים מחר עיתון", צייץ בטוויטר הקפיטל גאזט מיד לאחר חצות, ובכך חיזק הבטחה של כתב תקיף מוקדם יותר באותו יום. העיתונאי, צ'ייס קוק, הבטיח בחשבון הטוויטר שלו כי ייצא למחרת עיתון, שעות ספורות לאחר הירי במערכת, בעיתון המרכזי של קהילת אנאפוליס. 


מוציאים עיתון כרגיל. הציוץ של העיתונאי קוק (צילום: מעמוד הטוויטר)



קוק, שציין כי לא היה נוכח בביניין בזמן הטבח שהשאיר אחריו חמישה מחבריו מתים, נשען על דברים שסיפר לו עמיתו, כתב הפלילים פיל דיוויס, שהבהירו לו שאסור לעצור את הפעילות. דיוויס שמע את הקולות המצמררים ואמר כי "הצוות צלל מתחת לשולחנות כשכדורים חודרים מבעת לדלת הזכוכית". 


"אין דבר מפחיד יותר מאשר לשמוע כמה אנשים יורים בזמן שאתה מתחת לשולחן שלך ואז לשמוע את האקדח נטען מחדש", סיפר. אחת מכותבות העיתון, סלין סאן פליצ'ה, שגם היא מצאה מחסה מתחת לשולחן במהלך הטבח, סיפרה כי עד עתה היא מתקשה לתפוס כיצד יום עבודה רגיל הפך למציאות שבה היא מתבוננת בעובדי המערכת המתים. "אני אצטרך יותר מכמה ימים של סיקור חדשותי וכמה מחשבות ותפילות בכדי להתאושש", אמרה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE