הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נפטרה הצעירה שעמדה במרכז הוויכוח להחזקתה בחיים
סיפורה עמד במרכזו של ויכוח משפטי סוער שסחף את הציבור: משפחתה סירבה להכיר במותה לאחר שהוכרזה כמתה מוות מוחי, ונלחמה על כך בבית המשפט. היום היא נפטרה והוצאה לה תעודת פטירה מחודשת

הנערה שבמרכז הוויכוח הסוער על הגדרת המוות, נפטרה. כך פרסמה פרקליטת המשפחה. יותר מארבע שנים חלפו מאז שהניתוח אליו נכנסה ג'אהי מקמאט בת ה-13 , השתבש. מאז ועד היום משפחתה נלחמה להחזיק אותה בחיים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נפטרה ארבע שנים לאחר מוות מוחי. מקמאט 


מקמאט נכנסה לניתוח גרון בבית החולים לילדים UCSF Benioff , באוקלנד, בשנת 2013. בסיום ההליך היא נראתה חיונית, ונראה כי הניתוח עבר בשלום. בשלב מסויים החל דם לזרום מפיה ומאפה. לאחר זמן מה היא אובחן על ידי הרופאים דום לב והם הכריזו עליה כמתה מוות מוחי.

משפחתה של ג'אהי סירבה לקבל את ההכרזה והחזיקה אותה בחיים באמצעות מכונות הנשמה בניו ג'רזי, תוך טענה כי הכרזה כזו עוברת על אמונתם הדתית.

עורכת דין בסן פרנסיסקו, המייצגת את המשפחה, אמרה כי הנערה נפטרה בשעה 9:00 בשל דימום עקב כשל בכבד ופגיעה מוחית שנגרמה מחוסר חמצן. כריסטופר דולן, שהתנדב עבור המשפחה מאז 2013, אמר כי מדינת ניו ג'רזי קיבלה את תאריך המוות החדש ואף הנפיקה תעודת פטירה מחודשת, שמכירה בכך שחיה במהלך השנים האחרונות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE