הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת תינוק שהובהל למיון בסן פרנסיסקו עם חבלת ראש חויבה ביותר מ-18 אלף דולר
התינוק קיבל בקבוק פורמולה ונח מספר שעות אך לא נזקק לטיפול מיוחד. בית החולים: "מוכנות יחידת הטראומה עולה כסף"

משפחה חויבה ב-18 אלף דולר עבור בקבוק מזון לתינוקות ומספר שעות בחדר מיון בסן פרנסיסקו, כך דיווח אתר "ווקס". המשפחה הגיעה לחדר מיון עם בנם התינוק שנחבל בראשו אך לדבריהם הוא לא קיבל טיפול מיוחד שיצדיק חיוב כזה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית החולים ע"ש צוקרברג בסן פרנסיסקו. צילום: יח"צ


על פי הדיווח, המשפחה מדרום קוריאה ביקרה בסן פרנסיסקו ב-2016 ובמהלך שהותם בעיר בנם פארק ג'ונג-וואן בן השמונה חודשים נפל מהמיטה ונחבל בראשו. הוא לא איבד את הכרתו אך בכה בהיסטריה וליתר הבטחון המשפחה לקחה אותו לחדר המיון בבית החולים ע"ש צוקרברג בעיר.

עם הגעתם לחדר המיון הרופאים בדקו איתו וקבעו כי הוא בסדר. הוא קיבל בקבוק פורמולה וישן מספר שעות לפני ששוחרר. לאחרנה, שנתיים לאחר האירוע, המשפחה קיבלה את החשבון עבור הביקור: 18,836 דולרים.

ז'אנג יאו-אים, אמו של התינוק, אמרה לאתר כי "מילא אם התינוק היה מקבל טיפול מיוחד. אבל הוא לא. אז למה עליי לשלם כזה חשבון?"

על פי הדיווח, המשפחה חויבה ביותר מ-15 אלף דולרים עבור "טיפול בטראומה". החיוב נובע מתגובת בית החולים לביקור בעל פוטנציאל חומרה גבוה, תשלום שיכול לנוע בין 1000 ל-50 אלף דולרים. מומחה בתחום טען שחיוב כזה שקול למערב הפרוע.

בית החולים הגן על החיוב בטענה שהחזקת צוות איכותי ערוך לאירועים כאלה דורשת משאבים. "אנחנו מרכז הטראומה שמספק שירותים לאזור מאוד גדול ומאוד צפוף. אנחנו מתמודדים עם הרבה מקרי טראומה בעיר – תאונות דרכים, אירועי ירי ועוד. עולה כסף להיערך לכך".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE