הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קומיקאי טוען שהתחזה לסנאטור דמוקרטי ושוחח בטלפון עם הנשיא טראמפ "זה היה קלי קלות להתל בו"
ג'ון מלנדז התחזה לסנאטור בוב מננדז מניו ג'רזי ושוחח עם הנשיא בזמן שהיה על מטוס "אייר פורס 1". בבית הלבן סירבו להגיב ובודקים איך השיחה עברה

האם הנשיא טראמפ נפל קורבן למתיחה טלפונית? לפי הקומיקאי ג'ון מלנדז התשובה היא בהחלט חיובית. מלנדז, הידוע בכינויו "ג'ון המגמגם" ועבד בתוכנית הרדיו של המגיש הפופולרי הווארד שטרן, הצליח לדבריו להתחזות בהצלחה לסנאטור הדמוקרטי בוב מננדז מניו ג'רזי ולשוחח עם הנשיא בעת שזה היה על מטוס "אייר פורס 1". בבית הלבן סירבו להגיב "מסיבות ביטחוניות", אך לפי האתר "פוליטיקו" הם בודקים איך בדיוק השיחה הצליחה לעבור לנשיא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין: הסנאטור מננדז, טראמפ והקומיקאי מלנדז. "קל להאמין שגם פוטין מהתל בו". צילום: איי.פי


מלנדז אף העלה לפודקאסט שלו קטעים מהשיחה, בהם נשמע לכאורה הנשיא משוחח עמו, בלי לדעת כמובן שמדובר במתיחה. בקטעים שהעלה מלנדז, השניים נשמעים כשהם משוחחים על נושא ההגירה וגם על המינוי הצפוי של שופט לבית המשפט העליון. "אני חושב שזה מדהים שהתקשורת לא מחטטת בעובדה שהצלחתי לעבוד לגמרי על הנשיא ולדבר איתו תוך פחות משעתיים, כשהוא על 'אייר פורס 1'", צייץ מלנדז בטוויטר שלו. מאוחר יותר אמר מלנדז ל"האפינגטון פוסט" "זה היה קלי קלות להתל בנשיא. קל מאוד להאמין שגם נשיא רוסיה פוטין הצליח להתל בו".


בפודקאסט, העלה מלנדז קטע אודיו בו הוא מגיע למרכזיית הבית הלבן וטוען כי הוא צריך לדבר עם הנשיא בנושאי חקיקה. לאחר שיחות עם מספר מוקדנים, הודיעו לו כי הנשיא יחזור אליו. ואכן, זמן קצר לאחר מכן התקשר אליו חתנו של טראמפ ויועצו הקרוב ג'ארד קושנר, שקישר אותו לטראמפ.


הנשיא דונלד טראמפ ב"אייר פורס 1". אנחנו גאים בך בוב, שמור על עצמך". צילום: CBS News


"הי בוב!", נשמע קולו של טראמפ לכאורה. הוא התייחס למשפטו המקושר של הסנאטור בשנה שעברה באשמת שוחד והביע הזדהות עמו. "ברכות על הכל, אנחנו גאים בך. ברכותיי. עבודה נהדרת. עברת מצב קשה, קשה. ואני לא חושב שזה היה הוגן. אבל ברכותיי". מננדז הואשם שניצל את מעמדו כסנאטור לקדם את עסקיו של חברו הרופא. ועדת האתיקה של הסנאט נזפה בחומרה במננדז על שקיבל מתנות. 


כשהחקיין שאל אותו על נושאי הגירה, השיב טראמפ "אז בוב, תן לי להגיד לך: אני רוצה להיות מסוגל לטפל במצב בדיוק כמו כל אחד אחר, ברמה הטובה ביותר. אני מעדיף פתרון גדול מאשר פתרון קטן". כשהשיחה עברה לפרישתו של השופט העליון אנתוני קנדי, טראמפ אמר "אנחנו כנראה הולכים לקבל החלטה בוב, בתוך השבועיים הקרובים". טראמפ התייחס כמובן למינוי מחליף לקנדי. בסיום השיחה נשמע טראמפ אומר "שמור על עצמך בוב. אני אדבר איתך בקרוב".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE