הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המדריך לפטריוט בלוס אנג'לס: איפה אפשר למצוא מנות מיוחדות ליום העצמאות בעיר המלאכים?
אם אתם לא מתכננים מסיבה ביתית- כדאי לכם לבדוק את המדריך המלא למסעדות הכי פטריוטיות בלוס אנג'לס. תוכלו לקחת חתיכה מפאי על טהרת הדגל האמריקאי, להמשיך עם צלעות ברביקיו מדהימות ולסיים באבטיח על הגג של הריץ' קרלטון

חלק מהאנשים מתכננים את יום העצמאות שלהם סביב הזיקוקים, אחרים מחפשים את המצעדים והמסיבות. אבל לאלה מכם שגרים בלוס אנג'לס ומחפשים לחגוג עם האוכל המושלם, אנחנו מציגים את המדריך המלא למסעדות שמגישות את המאכלים הכי אמריקאים שיש:


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פאי על טהרת הדגל האמריקאי


פאי בצבע אדום-כחול-לבן

מסעדת Valerie Confetions של ואלרי גורדון, מציגה פאי מיוחד ל-4 ביולי. זאת אומרת שתאכלו פאי בצבעי הדגל האמריקאי: אוכמניות יתנו את הצבע הכחול, תותים את האדום ושמנת וניל תדאג לצבע הלבן. את הפאי יעטרו כוכבים, כיאה לדגל אמריקאי, וחצי מההכנסות ילכו לארגון Baby2Baby- שמספק עזרה כספית למשפחות מעוטות יכולת. 

איפה: 3360 W 1st St, Los Angeles, CA 90004, USA

מתי: אך ורק בהזמנה מראש בטלפון 213-739-8149

כמה: 40 דולר לפאי


צלעות ברביקיו


ברביקיו פינת אמריקה

מחפשים להתחיל את החגיגות מוקדם? החל מהיום (א') מתחילה חגיגה של ארבעה ימים שתמשך עד ה-4 ביולי במסעדת Pearl's BBQ. המסעדה, שכולה על טהרת טקסס, תשמיע מוזיקה פטריוטית למשך כל ימי החגיגה. היא תציע בר משקאות ומגוון בשרים, אולם היא כולם יודעים שהיא מתמחה במנה אחת במיוחד: הצלעות. בצד תוכלו למצוא תפוחי אדמה וסלטים. 

איפה: 2143 Violet St, Los Angeles

מתי: א'-ד'(1.07-4.07) בשעות 12 בצהריים עד 9 בערב

כמה: בין 3 דולר ל-28 דולר.

מסיבה על הגג של הריץ' קרלטון

ב-4 ביולי עצמו תרצו אולי להגיע דווקא לגג של הריץ' קרלטון. שם תוכלו לחגוג במסיבת ברביקיו של מסעדת WP24. תוכלו להתענג על בריסקט בקר, כנפי עוף מעושנות ונקניק חריף במיוחד. בצד תמצאו אננס, אבטיח ועוגת דובדבנים. 

איפה: ריץ' קרלטון,  900 W Olympic Blvd, Lon Angeles/

מתי: 4 ביולי, 3 בצהריים עד 9 בערב.

כמה: 55 דולר לאדם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE