הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קומקאסט הפסיקה את שירותיה במהלך שישי בשל תקלה טכנית
החברה, מספקיות הפס הרחב הגדולות בארצות הברית, נאלצה לבדוק תלונות לקוחות שהופיעו ברשתות החברתיות וגילתה: שני חתכים בסיבים יצרו תקלות רבות

קומקאסט, ספקית שירותי הפס הרחב הגדולה ביותר בארצות הברית ואחת מספקיות שירותי הטלוויזיה הגדולים ביותר, הפסיקה את פעילות שירותיה במהלך שישי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכל בגלל שני חתכים קטנים. קומקאסט (צילום:  Shutterstock.com)



החברה, שבסיסה בפילדלפיה, פרסמה כי ביום שישי אחר הצהריים שירותי הפס הרחב ושירותי הטלפון שלה ברחבי ארצות הברית - נפגעו. הסיבה היא ככל הנראה זוג חתכים בסיבים חיוניים ברשת שלה.

"זיהינו שני סיבים נפרדים, חתוכים ולא קשורים לרשתות השדרה של הרשת שלנו", אמרה קומקאסט בהצהרה שנמסרה היום לפני השעה 17:00. "המהנדסים שלנו עבדו בכדי לטפל בבעיה באופן מיידי, והשירותים חזרו כעת לתפקוד, גם האינטרנט, גפ הוידאו וגם הקול. אנחנו מתנצלים שוב בפני מי שנפגע".

הדברים התגלו לאחר שלקוחות בפילדלפיה, בולטימור ובמקומות נוספים בחוף המזרחי דיווחו על הפסקות אינטרנט ושירותי וידאו בטוויטר ובאתר ניטור האינטרנט Downdetector.com, שם החלו להגיע דיווחים רק אחרי השעה 12:30. דיווחים אחרים על הפסקות השירותים הגיעו מסיאטל, סן פרנסיסקו ואטלנטה.

קומקאסט היא אחת מספקיות ה- Pay-TV הגדולות במדינה עם יותר מ-22 מיליון מנויים, וספקית הפס הרחב הגדולה ביותר, עם יותר מ-26 מיליון מנויים. החברה מספקת גם פס ווידאו רחב ליותר מ-2 מיליון עסקים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE