הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
I’m Not Your Toy: בטח שכן, בייחוד אם מבקרים במתחם החדש של דיסניוורלד באורלנדו
בסוף השבוע האחרון נפתח באופן רשמי מתחם Toy Story בדיסניוורלד, שהופך את המבקרים לצעצועים מדופלמים ומאפשר להם להצטרף למשחק בחצר האחורית של אנדי יחד עם כל החברים מהסרט

בשעה טובה ומוצלחת, נפתח מתחם Toy Story (צעצוע של סיפור) בדיסניוורלד שבאורלנדו , פלורידה. המתחם נפתח לקהל באופן רשמי בסוף השבוע האחרון ומבקרים רבים צובאים על המתקנים והאטרקציות החדשות של הפארק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתחם Toy Story החדש של דיסניוורלד

המתחם החדש הוקם בהשראת אחד מסרטי האנימציה המצליחים ביותר של פיקסאר, Toy Story (צעצוע של סיפור) והוא הופך מבקרים מכל הגילאים לצעצועים מדופלמים ומאפשר להם לשחק עם אנדי, ג'סי, באזז, סלינקי הכלב, אנשי הצבא הירוק ועוד חברים, בחצר האחורית של אנדי, הילד מסדרת סרטי האנימציה המפורסמת.

עולם שלם מלא בצעצועים מקיף את המבקרים במתחם, עם אבני בניה ענקיות, יו-יו ענקיים, משחקי לוח, דומינו, קוביות Scrabble (שבץ נא), מסילת רכבת הרים ענקית ועוד צעצועים בגודל אדיר.

המתחם הוסיף כ-11 דונם  לשטחו של הפארק באורלנדו והוא מצטרף למתחמים נוספים של Toy Story, שפועלים בפארקים אחרים של דיסני ברחבי העולם, בהם הונג קונג דיסנילנד, שנחאי דיסנילנד ויורודיסני בפריס.

 המתחם החדש שהופך את המבקרים לצעצועים מדופלמים, Toy Story

ארץ הצעצועים כוללת שני מתקנים חדשים ואטרקציה אחת מוכרת. האורחים מוזמנים לקפוץ על סלינקי הכלב לנסיעת רכבת שמתאימה לכל המשפחה; אפשר לעשות סיבוב עם חייזרים קטנים וירוקים מפיצה פלאנט או לנסות את מתקן ה-Toy Story Mania.

כתובת: Walt Disney World Resort, Orlando, Florida
אתר: https://disneyworld.disney.go.com/


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE