הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היועץ לביטחון לאומי בולטון: "ניתן להשמיד את הנשק להשמדה המונית של קוריאה הצפונית בתוך שנה"
בולטון אמר כי היעד יוכל להתגשם רק במידה ופיונגיאנג תשתף פעולה. כלי תקשורת דיווחו כי פומפאו צפוי לבקר בקוריאה הצפונית כבר השבוע

היועץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון אמר אמש כי הוא מאמין ניתן להשמיד את הנשק להשמדה המונית של קוריאה הצפונית בתוך שנה. זאת, כאשר וושינגטון ופיונגיאנג ממשיכות את השיחות בין הגורמים המקצועיים של שתי המדינות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רק צריך שיתוף פעולה. ג'ון בולטון


בראיון לרשת CBS אמר בולטון כי וושינגטון ערכה תכנית להשמדת הנשקים להשמדה המונית שבידי קוריאה הצפונית - כימי, ביולוגי ואטומי - וגם את תכנית הטילים של הדיקטטורה האסייתית בתוך שנה. לדבריו, לוח הזמנים נכון רק במידה ויהיה שיתוף פעולה מצדה של פיונגיאנג.

"אם הם קיבלו את ההחלטה האסטרטגית לעשות זאת, ואם הם ישתפו פעולה, אנחנו יכולים להתקדם במהירות רבה", אמר בולטון, "מעשית, נוכל לפרק את כמויות הנשק להשמדה המונית בתוך שנה".

לדבריו, שר החוץ מייק פומפאו ידון בתכנית עם פיונגיאנג בקרוב. ייתכן ופומפאו יבקר את קוריאה הצפונית כבר השבוע - כך התפרסם בכלי התקשורת. עם זאת, משרד החוץ לא אישר כי קיימת תכנית כלשהי לנסיעה כזו.

התקשורת בקוריאה הדרומית דיווחה אמש כי סונג קים, השגריר האמריקני בפיליפינים, נפגש עם גורמים רשמיים מפיונגיאנג בעיירת הגבול פנמונג'ום, שנמצאת בשטח המפורז שבין שתי הקוריאות, כדי לתאם את לוחות הזמנים לקראת ביקורו הבא של פומפאו לקוריאה הצפונית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE