הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עמדה באבטחת מאסק: טסלה חצתה את יעדי התפוקה
לפני כשלושה חודשים אמר המנכ"ל מאסק כי הוא מצפה לייצר כ-5 אלף מכוניות "מודל 3" בשבוע, והבוקר הודיעה היצרנית כי עמדה בציפיות. החברה מבטיחה: תוך חודשיים נייצר 6,000 בשבוע

יצרנית המכוניות החשמליות, טסלה, הודיעה היום (ב') כי בשבוע האחרון יצרה 5,031 מכוניות מדגם "מודל 3", ובכך הגיעה החברה למטרה שאותה הציב המייסד והמנכ"ל, אילון מאסק, שאמר לפני כ-3 חודשים שהוא מצפה לחצות את רף 5,000 המכוניות החדשות בשבוע כבר בחודש יוני. מעבר להישג, טסלה גם הודיעה כי בכוונתה לעלות את התפוקה לכדי 6,000 מכוניות בשבוע עד סוף חודש אוגוסט הקרוב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טסלה (צילום: Shutterstock)


"12 החודשים האחרונים היו מהקשים ביותר שידעה טסלה והיום אנחנו גאים מאוד בכל הצוות. זה לא היה קל, אבל בהחלט היה שווה את זה", כלשון ההודעה שפרסמה החברה הבוקר. אמש רמז מאסק בחשבון הטוויטר שלו על הבשורות החיוביות כאשר רשם, "7000 מכוניות ב-7 ימים". על פי הדו"ח של החברה, בשבוע האחרון היא יצרה 1,913 מכוניות מהדגמים "S" ו-"X". כתוצאה מההגעה ליעדי התפוקה, מניית החברה טיפסה בשעות הבוקר ב-5% וכלכלנים מצפים שתמשיך לעלות, זאת לאחר שהחברה הודיעה כי היא מצפה לדווח על רווחים גדולים בשני הרבעונים שנותרו בשנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE