הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היסטרי: הביקוש לחולצות לברון ג'יימס שובר שיאים
אתר הסחר Fanatics הכריז על אתמול כאחד מעשרת הימים הטובים ביותר שידע מאז ומעולם בעקבות מכירות רבות של חולצתו של לברון ג'יימס, שהודיע אמש שיעבור ללוס אנג'לס לייקרס; האתר גם מציע פרס נחמה לאוהדי קליבלנד: החזר כספי על חולצות המלך

עד כמה מתרגשים בעיר המלאכים מהגעתו הצפויה של המלך ג'יימס? המכירה המוקדמת של חולצות עם שמו הייתה כה עצומה שהאתר Fanatics הכריז אמש כי מדובר באחד מעשרת הימים הטובים ביותר מבחינת מכירות שידעה החברה מעולם. בשעה 5:45 אחה"צ, כ-40 דקות בלבד לאחר הודעתו של לברון ג'יימס, החלה החברה למכור חולצות משחק עם שמו ומספרו של שחקן הלייקרס החדש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לברון ג'יימס, במדי קליבלנד


ג'יימס ילבש את מספר 23, כפי שעשה במהלך השנים שבהן שיחק בקליבלנד. בשלוש השעות הראשונות שבהן הוצעה חולצתו, נרשמה עלייה של 600% במכירות לעומת היום שבו הכריז כי הוא עובר ממיאמי לקליבלנד ב-2014. מ-Fanatics נמסר כי הם לא יכולים לשלוח את המוצרים עד אשר החתימה תתבצע באופן סופי, דבר שצפוי לקרות במהלך יום שישי הקרוב. עוד ציינו בחברה כי מי שרכש חולצה של ג'יימס במדי קליבלנד במהלך 90 הימים האחרונים יהיה זכאי לקבל החזר כספי או להחליף את הפריט באחד של הלייקרס.


המדים החדשים, כפי שמופיעים באתר פנטיקס (צילום: Fanatics)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE