הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניסיון חטיפת הנערה בוודלנד הילס: החשוד מכחיש את המיוחס לו
ג'ייקוב מרשל בן ה-24 מואשם בניסיון החטיפה ותקיפה מינית (באירוע נפרד), אך בחר להכחיש את כל ההאשמות. דובר התובע המחוזי בעיר: באם יורשע, הוא עלול להישלח למאסר של ארבע וחצי שנים; המשפט בעניינו ימשיך ב-13 ביולי

ג'ייקוב מרשל בן ה-24, הגבר החשוד בכך שניסה לחטוף נערה בשבוע שעבר באזור וודלנד הילס, מכחיש את כל הסעיפים שיוחסו לו, כך מסרה התביעה בתיק. מרשל הואשם בבית המשפט כבר ביום שישי האחרון בשני סעיפים: ניסיון חטיפת קטין, עבירה מסוג פשע, ותקיפה מינית של בגיר, עבירה מסוג עוון. ניסיון החטיפה מתייחס לנערה ואילו הסעיף השני מתייחס לאירוע אחר שאינו קשור לניסיון החטיפה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ג'ייקוב מרשל בן ה-24


באם יורשע, מרשל עלול להישלח למאסר של ארבע וחצי שנים כאשר אחריה יצטרך להירשם במאגר התוקפים המיניים, כך על פי ריקארדו סנטיאגו, דובר התובע המחוזי בלוס אנג'לס. כזכור, ניסיון החטיפה אירע בשבוע שעבר בשד' ווינטקה בשכונת וודלנד הילס, הממוקמת בצפון-מערב המחוז. הנערה בת ה-17 ירדה מהאוטובוס כאשר מרשל תפס אותה, ובמקום התפתח מאבק פיזי בין השניים. אישה שעברה באזור עצרה את מכוניתה והתקשרה למשטרה, דבר שגרם לחשוד לברוח. הנערה נכנסה אל המכונית של האישה והשתיים יחדיו נסעו אחר התוקף עד אשר הגיעה המשטרה ועצרה אותו.


ביהמ"ש בואן נייס, לשם ישוב החשוד ב-13 ביולי (צילום: עיריית לוס אנג'לס)


כאמור, מרשל מואשם גם באירוע נוסף, בו הוא "נגע באזור אינטימי" של אישה אחרת כנגד רצונה מתוך מטרה לספק את עצמו מינית, כך על פי מסמכי התביעה. עם זאת, לא ברור מתי או היכן התרחש אירוע זה. מרשל צפוי לשוב לבית המשפט בואן נייס ב-13 ביולי להמשך משפטו.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE