הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה ללקוחותיה: אמזון מרחיבה את "יום הפריים"
בעוד כשבועיים יחול יום הפריים, שהוארך בשש שעות נוספות ע"י ענקית הסחר המקוון. בשנה שעברה רשמה החברה את יום המכירות הטוב ביותר שלה מאז ומעולם, והשנה תקווה למכור בעיקר את מותגיה שלה: רינג, אלקסה ומוצרי רשת "הול פודס"

ענקית הסחר אמזון מרחיבה את מבצעי "יום הפריים" ("Prime Day") בשש שעות נוספות וכעת הוא יארך 36 שעות. האירוע יחל ב-16 ביולי בשעה 3:00 אחה"צ (שעון חוף מזרחי) ובו החברה מבטיחה להציע יותר ממיליון מוצרים בהנחות מיוחדות. מבצע זה נועד ליצור "באז" תקשורתי ולמשוך לקוחות רבים אל תוכנית ה"פריים" של החברה, שבעיני רבים נחשבת כבר היום לנחוצה ביותר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"פריים דיי" של אמזון (צילום: אמזון)


בשנה שעברה יום הפריים הפך ליום המכירות הטוב ביותר שידעה החברה מאז ומעולם. אמזון לא סיפקה את המספרים המדויקים, אבל כן מסרה שעשרות מיליוני משתמשי פריים רכשו לפחות מוצר אחד. כזכור, בחודש מאי החברה העלתה את מחיר המינוי השנתי לשירות, שלו כ-100 מיליון משתמשים כיום. מחיר המינוי היום עומד על 119 דולר לשנה, עלייה של 20% לעומת אשתקד.


"אלקסה", של אמזון (צילום: Shutterstock)


כבר עתה מקבלים לקוחות הפריים הנחות רבות ברשתות כמו הול-פודס, ולכבוד יום הפריים תציע הרשת הנחות מיוחדות עוד יותר ברשת הסופרמרקטים. מעבר להנחות, החזר כספי של 10% יינתן למי שרוכש ב-400 דולר באתר, בין ה-14 ביולי ל-17 ביולי, באמצעות כרטיס האשראי "Amazon Prime Rewards Visa". לא רק תושבי ארה"ב יהנו מיום החג של אמזון, שכן לראשונה תינתן אפשרות לתושבי אוסטרליה, סינגפור, הולנד ולוקסמבורג ליהנות משלל המבצעים. 


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


ובאשר לשאלת הפריטים שמשתתפים במבצע, החברה תדגיש את מוצריה שלה: סדרת המכשירים של אלקסה, לדוגמה אקו, "פייר TV" וטאבלטים של "פייר". בפברואר האחרון רכשה אמזון את חברת רינג, המתמחה באבטחה ביתית, וכעת יוצע מגוון ממוצריה כחלק מההנחות הגדולות. גם בעבור שאר המותגים של אמזון, לדוגמה Rivet ו-Stone & Beam, תינתן הנחה גדולה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE