הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אורח מפתיע (ומפחיד) נכנס לג'קוזי הביתי
מארק היו בסך הכל ביקש לשבת בחצר ביתו ולשתות מרגריטה, אך הוא נדהם לגלות דב ענק מתרחץ בתוך הג'קוזי שהתקין במקום; "הוא שיחק עם אביזרים, ממש נהנה מכל רגע", אמר האיש. האירוע כולו תועד במצלמת הטלפון הנייד

מארק היו בקושי  הספיק להתיישב בכיסאו בחצר האחורית שבביתו בעיר אלטדנה, הממוקמת צפון-מזרחית למרכז העיר לוס אנג'לס, כאשר שמע רחש גדול מכיוון העצים. תחילה חשב שמדובר באחד השכנים, אבל הרעש רק הלך וגדל. "אז קמתי והסתכלתי לכיוון שממנו הגיעה הרעש, ופתאום ראיתי דוב שמטפס מעל הגדר שלי", אמר היו. זו היית הפעם הראשונה שהאיש הבחין בדוב, שעתיד היה לחזור לבית מספר פעמים בשעות הצהריים של אותו היום. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד האירוע (צילום: מארק היו)


"חזרתי אחרי זמן מה אל תוך הבית, וכשיצאתי שוב ראיתי אותו שוחה בתוך הג'וזי שלי", אמר האיש ההמום. היו צילם באמצעות הטלפון הנייד שלו את האירוע החריג, ובו ניתן לראות את היונק העצום משחק להנאתו במים. "הוא שיחק עם מד הטמפרטורה, ממש נהנה מכל רגע", אמר היו. 




אך הדוב לא היה עדיין שבע רצון מכל אשר השיג, ולכן החליט להתקרב במעט לכיוון הבית. "הוא הפיל את המשקה שהכנתי, מרגריטה, והתחיל ללקק את מה שנשאר מהרצפה. אחרי שעה, דיברתי עם אחד השכנים כאשר שמענו רעש מהעץ. נדהמתי לראות את הדוב ישן שם. אחרי הג'וזי והמרגריטה, היה חשוב לו לישון כנראה", סיכם היו. בהמשך הדוב נצפה חוזר לכיוון ההרים שמהם ככל הנראה הגיע, ובכך הסתיים המפגש בין היו לדוב, לפחות הפעם.


תיעוד האירוע (צילום: מארק היו)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE