הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
33 כלבי שיצו מוזנחים נמצאו בדירה בניו יורק: הבעלים כינה אותם "הילדים שלי"
בעקבות יללות רבות וצחנה עזה שעלתה מדירה באיסט ווילג', השכנים הזמינו שוטרים שגילו את הכלבים רעבים, צמאים, ומטונפים

יותר משלושים כלבים קטנים נמצאו במצב ירוד בדירה לא מאווררת באיסט וילג' בניו יורק. הכלבים היו רעבים, צמאים ומוזנחים, והם נלקחו אתמול (שלישי) בידי אנשי החברה האמריקנית למניעת התעללות בבעלי חיים (ASPCA).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זכו להזדמנות שניה. הכלבים שנמצאו מוזנחים


שכנים ששמעו את הכלבים מייללים במשך שעות, והריחו צחנה שעולה מהדירה המדוברת, התקשרו לשירותי החירום 911 שלשום בצהריים, בסביבות השעה 1:30 בצהריים.

על פי המשטרה, הדייר במקום, איוון פרדס, בן 57, חשוד בעינוי, פציעה ואי-האכלה של 33 כלבים, שהיו מגזע שיצו מעורבים. תמונות של הכלבים החמודים מעידים על ההזנחה שהם חוו - כאשר הם מלוכלכים ונאלצים לחיות בתוך הצואה של עצמם.

"הכלבים האלה נמצאים עכשיו בידיים טובות, ויש להם הזדמנות שנייה למצוא בתים אוהבים בעתיד", אמר הווארד לורנס, סגן נשיא הארגון למען בעלי החיים. "האירוע הזה הוא תזכורת לכך שכל תושב העיר יכול לעשות שינוי למען בעלי החיים, על ידי דיווח למשטרה על כל התעללות חשודה".

פרדס, שברשתות החברתיות הוא מציג עצמו כמי שעבד 30 שנים בניהול מחלקת הדיור והשימור בעיריית ניו יורק, יעמוד בפני בית המשפט ב-5 בספטמבר.

השכנים אמרו שהחשוד אוסף את הכלבים הקטנים לדירה שלו ומתייחס אליהם כ"ילדים שלי". איבון מק'וויליאמס, אחת השכנות, סיפרה כי פרדס החל את גידול הכלבים לפני קרוב לעשור עם חמישה כלבים - ומאז הם התרבו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE