הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אורגון: אישה הזעיקה את המשטרה כי פוליטיקאית אפרו-אמריקאית הסתובבה בשכונה
ג'אנל ביינום מייצגת את המחוז ה-51 במדינה ועל כן ביקשה לצאת לפגוש את הבוחרים לקראת הבחירות בנובמבר, אך אישה הלינה בפני המשטרה על "אישה שחורה שמדברת בטלפון בין ביקורי הבית". בעזרת השוטר שהגיע למקום, נציגת בית הנבחרים המקומי הצליחה לשוחח עם האישה, שהתנצלה בפניה. אירוע זה מצטרף לשורה של אירועים דומים שהתרחשו בשבועות האחרונים

ג'אנל ביינום, אישה אפרו-אמריקאית, מייצגת את המחוז ה-51 של אורגון בבית הנבחרים המקומי, ובשבוע שעבר היא ביקשה לערוך סיור במחוז קלקמס (Clackamas), מדרום-מזרח לעיר פורטלנד, כדי להכיר את בוחריה ולדון איתם על הנושאים שעולים לסדר היום. היא פגשה תושבים במסעדות ובתי עסק, ואז ניגשה לשכונת מגורים כדי לפגוש תושבים באופן אקראי. לכן היא הופתעה מאוד כאשר מישהו התקשר למשטרה והתלונן עליה ועל מעשיה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביינום והשוטר שהגיע למקום, ביום שלישי באורגון (צילום: janelle.bynum@)


בפוסט שהעלתה ביינום לעמוד הפייסבוק שלה, היא טענה שהאישה שהתקשרה למשטרה עשתה זאת מכיוון שהיא "אישה שחורה שבילתה המון זמן בטלפון לאחר הביקור בכל בית". ביינום, שמתמודדת על מושבה בבית הנבחרים במערכת הבחירות שעתידה להתקיים בנובמבר הקרוב, טענה שהיא בסך הכל ביקשה לשמוע את הדאגות והתלונות של התושבים שאותם היא מייצגת. 

ביינום ציינה כי השוטר שהגיע למקום התנהג בצורה אדיבה ומקצועית, והיא ביקשה ממנו לקשר בינה לבין האישה שהתלוננה כדי שהשתיים תוכלנה להיפגש, אך האישה לא הייתה פנויה לכך. בכל זאת, השתיים שוחחו בטלפון: "השוטר התקשר אל האישה, דיברתי איתה והיא התנצלה", סיכמה ביינום. 


ביינום במהלך הפגנת תמיכה במהגרים, בשבוע שעבר (צילום: janelle.bynum@)


ביינום לא ציינה את המוצא של האישה שהתלוננה, אך האירוע הזה מצטרף לעוד מספר אירועים שבהם אנשים מתקשרים למשטרה ומתלוננים על נוכחות שגרתית של אנשים ממוצא אפרו-אמריקאי. במאי נעצרו שני גברים בסניף של סטארבקס בפילדלפיה לאחר שהם המתינו במקום לפגישה עסקית, אירוע שהוביל לסגירת כל סניפי הרשת במשך שעות רבות כדי שהעובדים יעברו סדנאות של סובלנות והבנת הזולת. באירוע אחר, גבר לבן התקשר למשטרה והתלונן על ילד בן 12 ממוצא אפרו-אמריקני לאחר שהוא טעה בכתובת וכיסח את הדשא הלא נכון. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE