הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בחג: שני הרוגים מקריסת עץ בזמן מופע זיקוקים
אמש התקבצו אלפים במרכז העיר רוק איילנד, הממוקמת במערב אילנוי, כדי לצפות במופע זיקוקים לקראת יום העצמאות שחל היום; ענף גדול מעץ בן 100 שנים קרס על באי המקום וגרם למותם של 2 ופציעתם של עשרות, ביניהם ילדים ואישה בהיריון. "שמעתי רעש גדול ואז העץ קרס. אנשים זעקו לכל עבר", אמרה אישה שנכחה במקום

שני בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו אמש (ג') לאחר שענף של עץ בגודל 8 רגל נפל עליהם בזמן שצפו במופע זיקוקים לכבוד יום העצמאות. ג'רלד בוסטוס, השריף של מחוז רוק איילנד, מסר שהענף נתלש מעץ בן 100 שנים ונפל מגובה של 25 רגל במהלך פסטיבל "Red, White and Boom" שנערך בעיר רוק איילנד, הממוקמת כ-150 מייל מערבית משיקגו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אמש (צילום: משרד השריף במחוז רוק איילנד)


עשרות בני אדם נכחו במקום בעת האירוע, ואלו שלא נפגעו ניסו לסייע במאמצי החילוץ. שני ההרוגים זוהו כדניאל מנדוזה בן ה-61, שנפטר בזירת האירוע, ולורנס אנדרסון בן ה-72, שנפטר מפצעיו בבית החולים. 

בין הפצועים ניתן למצוא אישה בת 21 שהייתה בחודש התשיעי להריונה ונפגעה. על פי השריף, האישה ילדה את התינוקת ושניהם "בריאים לחלוטין". שני ילדים נמנים בין הפצועים: בן שנתיים שסובל מחתכים בפניו ובן 3 שסובל מזעזוע מוח. עד כה, רוב הפצועים השתחררו לביתם.


זירת האירוע, אמש (צילום: משרד השריף במחוז רוק איילנד)


מלני בראון ישבה במרחק של 50 רגל מהעץ שקרס, והיא סיפרה על רגעי החרדה: "בדיוק הסתובבתי לכיוון הזה כדי לדבר עם חברה שלי, ואז שמעתי רעש וראיתי חלק מהעץ נשבר", היא אמרה, ותיארה את רגעי הכאוס בשניות שלאחר הפגיעה: "אנשים זעקו ובכו לכל עבר. המון אנשים ניגשו לעץ, הוציאו אנשים משם וניסו להרים את הענף כולו", היא מסרה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE