הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מאשים: אופ"ק לא עושה מספיק כדי להוריד את מחירי הנפט
הנשיא ציין שארצות הברית מספקת הגנה לכמה חברות בארגון תמורת תשלום נמוך יחסית, ואיים כי מדובר ב"כביש דו - סטרי". בינתיים, וושינגטון מנסה לשכנע את ידידותיה באירופה שלא לרכוש נפט איראני

הנשיא דונלד טראמפ האשים, שוב, את ארגון יצואניות הנפט אופ"ק בהעלאת מחירי הנפט בעולם. טראמפ אמר את הדברים אמש (רביעי) וקרא לארגון לעשות יותר כדי להוריד את המחירים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ עם מלך סעודיה


"המונופול של אופ"ק חייב לזכור שמחירי הנפט גבוהים, והם עושים מעט כדי לעזור. אם כבר, הם דווקא מעלים את המחירים, בזמן שארצות הברית מגינה על רבות מהחברות בארגון תמורת מעט דולרים. זו דרך דו-סטרי. הורידו את המחירים עכשיו!", צייץ טראמפ בטוויטר.

זו אינה הפעם הראשונה שהנשיא משתלח בארגון בשבועות האחרונים. עליית מחירי הנפט עשוי לגרום לטראמפ כאב ראש שהוא אינו מעוניין בו, לקראת בחירות אמצע הקדנציה לקונגרס. עליית מחירים כזו עשויה לצמצם את ההצלחה של קיצוצי המסים שנקט בהם בניסיון לסייע לכלכלה האמריקנית.

בשבת האחרונה צייץ טראמפ ואמר כי סעודיה הסכימה להגביר את קצב הפקת הנפט בשני מיליון חביות. גם הבית הלבן הודיע זאת לאחר מכן. עם זאת, מלך סעודיה, החברה הגדולה ביותר באופ"ק, הבטיח לטראמפ כי הממלכה שלו יכולה להגביר את קצב שאיבת הנפט בכמות כזו, במידה והמצב בוונצואלה ובאיראן יחריף.

טראמפ התלונן על אופ"ק באותו זמן שבו וושינגטון מנסה לשכנע את ידידותיה באירופה להפסיק לרכוש נפט מאיראן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE