הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיבה לדאגה? MoviePass משנה את צורת התמחור
השירות הפופולארי שמאפשר צפייה ללא הגבלה בסרטים תתחיל לחייב תוספת למחיר למבקשים לצפות בסרטים פופולארים בשעות העומס, כמו ערב שישי וסוף השבוע; חברת האם של השירות דיווחה על הוצאה של 40 מיליון דולר בחודש מאי, שתואם את ההערכה בוול סטריט שהחברה מפסידה כסף רב על כל לקוח

חברת MoviePass הודיעה היום (חמישי) שהיא מאמצת צורת תמחור חדשה לפיה תעשה שימוש בשיטת "Surge Pricing"', או "תמחור נחשול". לפי שיטה זו, המחיר ייקבע על פי הביקוש וזמן הצפייה. כך למשל, בעל מינוי שמבקש לראות סרט פופולארי כמו "הנוקמים" בערב יום שישי עשוי לקבל הודעה שעליו לשלם עוד כמה דולרים. החברה אף תציין אם יש סרט שנמצא לקראת המעבר לצורת התמחור, ובכך יוכלו בעלי המינוי לחסוך קצת מכספם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת MoviePass (צילום: הליוס את מת'יסון)


כבר בחודש שעבר רמזה החברה שצורת התמחור החדשה צפויה להיכנס לתוקפה, וזאת לאחר שכלכלנים בכירים העריכו כי החברה מפסידה כסף על כל לקוח. חברת Helios and Matheson, מבעלי השירות, מאבדת כסף בקצב מהיר. לאחרונה היא דיווחה על הוצאות של 40 מיליון דולר בחודש בעבור השירות. מוקדם יותר השבוע אמרה החברה כי היא מבקשת למכור 1.2 מיליארד דולר במניות כאמצעי להשגת ממון, חרף העובדה כי המנייה נסחרת כעת בעבור 19 סנט בלבד.

לאחרונה עברה החברה את רף השלושה מיליון מבחינת כמות הלקוחות, אבל בכוונתה להגיע לחמישה מיליון עד תום השנה. בהודעה שפרסמה היום החברה, MoviePass אמרה כי לקוחותיה יכולים לצפות לעלייה של 2 עד 6 דולר בצורת התמחור החדשה, שלא תחול על אותם לקוחות ששילמו על מינוי שנתי או רבעוני, אלא רק לאחר שיחודש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE