הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: ראש העירייה דה-בלאזיו טס במטוס מיוחד של היחידה ללוחמה בטרור לטקס - בזמן שהיה בחופשה
לא ברור מדוע הוא לא טס בטיסה מסחרית רגילה שזולה במאות אחוזים, או מי החליט על הטיסה הזאת. המטוס נועד בין השאר לזהות חומרים רדיואקטיביים מרחוק

משטרת ניו יורק השתמשה במטוס של היחידה ללוחמה בטרור, בשווי שלוש מיליון דולר, כדי להטיס את ראש העירייה ביל דה-בלאזיו מחופשה בקנדה לתפוח הגדול לאירוע שהתקיים אתמול - ובחזרה. כך פורסם היום (שישי) בניו יורק פוסט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא ברור מדוע לא טס בטיסה מסחרית רגילה. דה-בלאזיו


דה-בלאזיו, שנמצא בקוויבק לחופשה קצרה, טס לזמן קצר לברונקס, לאירוע לזכרו של הבלש המנוח מיוסוטיס פמיליה. "משטרת ניו יורק מטיסה אותו במטוס שלהם", אמר דוברו של ראש העירייה, אריק פיליפס.

הדובר הוסיף גם כי ביום חמישי הייתה הפעם היחידה שבה ראש העירייה היה על המטוס הזה.

המטוס המדובר, מסוג ססנה 208 קראוון, נרכש עבור היחידה ללוחמה בטרור בשנה שעברה בעלות של שלושה מיליון דולר. במטוס הותקנו, בין השאר, חיישנים מיוחדים שמסוגלים לאתר מרחוק חומרים רדיואקטיביים שניתן לייצר בעזרתם "פצצות מלוכלכות".

גורמים במשטרה תהו בנוגע לשימוש במטוס עבור צרכיו של ראש העירייה. "זה מאוד חריג לבצע טיסה בינלאומית כדי לאסוף את ראש העירייה", אמר אחד הגורמים. "אני חושב שזה לא בסדר, משום שהמטוס לא נועד לעשות את זה. הוא נועד לצרכי היחידה ללוחמה בטרור. לטוס לקנדה בשביל ראש העירייה? זה מוגזם".

משטרת ניו יורק ומשרדו של דה-בלאזיו מסרבים לומר מי החליט להשתמש במטוס, כמה עלתה הטיסה הזאת למשלמי המסים או מדוע ראש העירייה לא לקח טיסה מסחרית רגילה, שעלותה לא אמורה להיות יותר מ-300 דולר, לשני הכיוונים. לדברי מקור שמעורה בעלות הפעלת המטוס המיוחד, טיסה כזאת אמורה לעלות אלפי דולרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE