הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בקנדה: שלושה כוכבי "יוטיוב" נהרגו במהלך טיול
שלושה מחברי הערוץ "High on Life" מתו במהלך טיול בבריטיש קולומביה כאשר זרם חזק סחף אותם מעבר לקצה הצוק, שם נפלו מגובה 100 רגל; "מדובר באנשים חמים ונחמדים, העולם איבד מערכו בשל עזיבתם", אמרו שאר חברי הערוץ

שלושה כוכבי רשת, שהעלו סרטונים המתעדים את ביקוריהם ברחבי העולם לאתר "יוטיוב", מעדו ונפלו אל מותם בקנדה. השלושה, רייקר גאמבל, אלכסיי ליאך ומייגן סקראפר, תושבי העיר ונקובר, שחו באזור מפלי שאנון ("Shannon Falls") במחוז בריטיש קולומביה ביום שלישי כאשר הם נפלו לתוך בריכה מגובה של 100 רגל, כך על פי המשטרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין לשמאל: אלכסיי ליאך, מייגן סקראפר, רייקר גאמבל (צילום: GoFundMe)


הנסיבות המדויקות שהובילו לתוצאה הטרגית לא ידועות, אך ההערכה היא שגאמבל וליאך ניסו להציל את סקראפר, שהייתה הראשונה ליפול. בשלב זה, כל השלושה נסחפו בזרם חזק שהשליך אותם אל הקרקע מגובה רב. בן אדם נוסף ששהה עם הקבוצה הזעיק את כוחות ההצלה ולמחרת היום הצליחו צוללנים לאתר את גופתם של השלושה. גאמבל וליאך יצרו יחדיו את ערוץ היוטיוב "High on Life", שלו כחצי מיליון עוקבים. 

הקבוצה אף הצליחה לצבור תאוצה ברשתות החברתיות השונות, כאשר מעל מיליון איש עוקבים אחרי חשבון האינסטרגם שלהם ו-126 אלף משתמשים עשו "לייק" לדף הפייסבוק. הצעירים הסתובבו ברחבי העולם כדי לחפש את המקומות היפים ביותר, ובין היתר הם ביקרו בארה"ב, קנדה, אירופה, הודו, נפאל, ברזיל ומקסיקו.


מאמצי החיפוש אחר גופותיהם של השלושה (צילום: משטרת בריטיש קולומביה)


היום פורסם בערוץ היוטיוב סרטון עם כל שאר חברי הערוץ, ובו הם מביעים צער עמוק על מותם של שלושה מחבריהם: "אין מילים שיכולות לתאר את העצב או להקל על הכאב שעובר על כולנו. מדובר בשלושה אנשים חמים, נחמדים וחרוצים, והעולם איבד מערכו לאחר שהם עזבו אותו. הם חיו בכל יום כדי לעודד חיוביות ואומץ, דבר שהם לימדו ושיתפו בכל הסרטונים שפורסמו", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE