הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חייבים כסף ל-IRS? רשות המסים מאמצת שיטת ענישה חדשה
לאחר שנים ארוכות של מאבק מול אותם אזרחים שמתחמקים מתשלומי החובה, כעת יוטלו סנקציות על אותם אנשים: דרכונם לא יחודש או שיבוטל באופן גורף ע"י משרד החוץ; מדובר באזרחים שחייבים מעל סכום מסוים, אך במקרים מסוימים ניתן למנוע את אותן סנקציות

שכחתם לשלם את מס הכנסה? יתכן שרשות המסים הפדרלי (IRS) תמנע מכם להשתמש בדרכון. על פי ה-IRS, כ-362 אלף תושבי ארה"ב נמצאים תחת סכנת ביטול או חוסר יכולת לחדש את דרכונם בשל חובות עבר כלפי הרשות. מדובר במדיניות חדש שנכנה לתוקף השנה והיא תקפה למי שחייב יותר מ-51,000 דולר, הכוללים קנסות וריבית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: CNBC)


לאחרונה החלה ה-IRS להעביר אל משרד החוץ את פרטיהם של אותם אזרחים שחייבים סכום גדול לשירות. כעת, על אותם אנשים יוטלו סנקציות: יתכן שמשרד החוץ כלל לא יאשר את הנפקת הדרכון, בהתאם לנסיבות של אותו אדם שמבקש להוציא את הדרכון. אפשרות נוספת, מלבד החרמת המסמך החשוב, תהיה הנפקת דרכון בעל תוקף מקוצר.


משרדי ה-IRS, וושינגטון די. סי. (צילום: Shutterstock)


ב-IRS מייחסים הצלחה רבה לתוכנית החדשה, שכן בחודש הקודם שילמו 220 אזרחים סכום כולל של 11.5 מיליון דולר. בנוסף, 1,400 תושבים חתמו על הסכם שפורסם את הסכום בתשלומים. חשוב לציין, לא יילקחו דרכונים מאדם חייב מעל 51 אלף דולר והוא כבר הסכים לשלם בתשלומים. הכרזה על פשיטת רגל, אדם שנחשב לקורבן של גניבת זהות או מי שהצהיר על עצמו כאדם שחווה קשיים כלכליים, יהיו פטורים מצורת הענישה החדשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE