הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם טוענת: בת 7 עברה "אונס אלים" במשחק מחשב באתר רובלוקס
אמבר פיטרסון, תושבת צפון קרוליינה, אמרה השבוע שהדמות של בתה הקטנה עברה את האירוע המזעזע ע"י משתמשים אחרים: "לא יכולה לתאר את הרגשות שלי במילים", היא אמרה. הנהלת האתר "זועמת", המשחק הוצא משימוש באופן זמני

אמבר פיטרסון ישבה בשבוע שעבר בביתה וצפתה בבתה בת ה-7 משחקת במשחק המחשב הפופולארי, "רובלוקס", על האייפד, כאשר הבחינה במחזה מטריד ביותר. בתה ברוקלין עצרה את המשחק והראתה את המסך לאמה, שנדהמה לגלות את הדמות של בתה במשחק שעוברת "אונס אלים" ע"י שני דמויות גבריות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום מסך מתוך המשחק של ברוקלין בת ה-7 (צילום: רובלוקס)


"מילים לא יכולות לתאר את ההלם שהרגשתי, אבל אני מנסה לשים את הרגשות בצד כדי שאוכל להזהיר הורים אחרים", היא כתבה בעמוד הפייסבוק שלה בפוסט שזכה ל-7,000 שיתופים. פיטרסון, תושבת העיר ראלי (צפון קרוליינה), צילמה את האירוע המזעזע ופרסמה את התמונות בפוסט בפייסבוק. למרות שהיא חסמה את עיני בתה, היא מודה שהיא ראתה את תחילת האונס. "אני נגעלת לחשוב איזה נזק התמונה הזו יכולה לעשות למוח שלה, כמו כל ילד אחר שנחשף לדבר כזה", היא אמרה.


אפליקציית "רובלוקס" (צילום: Shutterstock)


גם שינוי בהגדרות ההוריות של האפליקציה לא הועילו, וכעת פיטרסון מפצירה בהורים אחרים לבדוק היטב את התוכן שאליו נחשפים ילדיהם: "תביטו בהגדרות ההוריות בכל המכשירים ותפקחו על המשחקים שהם משחקים", היא אמרה. ל"רובלוקס", חברה שמכנה את עצמה כ"האתר המוביל למשחקים בעבור ילדים ונערים", יש כיום כ-50 מיליון משתמשים. מוקדם יותר השבוע, נציגיה טענו שהם "זועמים" על המצב ומאשימים משתמש אחר, שהושעה מהמשחק, במעשה המתועב. עוד נמסר מהחברה כי המשחק שאותה שיחקה הילדה הוצא מהאתר עד תום החקירה.

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE