הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטר מוחקת יותר ממיליון חשבונות ביום כדי להילחם ב"פייק ניוז"
על פי נתונים שהגיעו לידי הוושינגטון פוסט, החברה מחקה כ-70 מיליון חשבונות בחודשים מאי ויוני, והיא ממשיכה במהלך גם החודש. מדובר ככל הנראה בחשבונות רדומים, ולכן לא צפויה השפעה גדולה על החברה

טוויטר השעתה יותר ממיליון חשבונות משתמשים ביום במהלך החודשים האחרונים כדי לצמצם את זרם ה"פייק ניוז", כך פרסם הוושינגטון פוסט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נלחמת בפייק ניוז. טוויטר


טוויטר, ורשתות חברתיות אחרות כגון פייסבוק, נמצאים תחת ביקורת חריפה מצד נבחרי הציבור והרגולטורים הבינלאומיים על שהם עושים מעט מדי כדי למנוע את התפשטות התוכן השקרי.

החברות נקטו צעדים כגון מחיקת חשבונות משתמשים, עדכון תנאי השימוש ופיקוח פעיל אחר התוכן כדי למנוע מגולשים ליפול קורבן לתוכן מזוייף.

טוויטר מחקה יותר מ-70 מיליון חשבונות בחודשים מאי ויוני, והיא ממשיכה בקצב דומה גם החודש. כך טוען הוושינגטון פוסט על פי מידע שהגיע אליו.

"קשה להאמין ש-70 מיליון חשבונות הושפעו כאשר לטוויטר יש רק 336 מיליון משתמשים חודשיים", אמר האנליסט הבכיר מייקל פאצ'ר. על פי נתוני סוכנות הידיעות רויטרס, כמות המשתמשים החודשיים של טוויטר צפוי לגדול בשלושה אחוזים במהלך הרבעון השני של השנה.

"הניחוש שלי הוא שמספר גבוה של החשבונות שנמחקו היו רדומים, והמהלך לא צפוי להשפיע רבות על החברה", אמר פאצ'ר. אם החשבונות האלה היו פעילים, כנראה היינו שומעים ביקורת חריפה על החברה בכל מקום.

עם זאת, על פי המקור שדיווח על הפעילות של טוויטר לוושינגטון פוסט, ייתכן כי מחיקת החשבונות האגרסיבית הובילה לצניחה במספר המשתמשים החודשיים הפעילים ברבעון השני של השנה.

"הודות לשיפורים טכנולוגיים ושינויים מבניים בשנה האחרונה, אנחנו עכשיו מסירים יותר מפי שניים חשבונות שהפרו את מדיניות הספאם שלנו", הודיעה החברה בחודש שעבר בפוסט שפרסמה בבלוג.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE