הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעירה ניצלה מטביעה על ידי כלב, שדאג ללוותה ולהביאה למקום בטוח
טיול נעים של שלושה ימים בהרים ובנהר הפכו לסיוט במהלכו אמיליה מיליניג כמעט קיפחה את חייה. הכלב נאנוק, השייך לאחד התושבים באזור, נחלץ לעזרתה ולא עזב אותה עד שהגיע מסוק לחלצה

כלב בן 7 סייע לחלץ מטיילת שנפצעה בשביל במזרח אנקורג' באלסקה. הכלב, מגזע האסקי בשם נאנוק, משך את אמיליה מילינג לחוף, לאחר שנפלה בעת חציית נהר איגל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החליט על דעת עצמו ללוות מטיילים ולהציל את הזקוקים לכך. נאנוק ומילינג 


מילינג, סטודנטית בת 21 מטנסי, טיילה במעבר ונפצעה בתחילת הטיול שלה, שתוכנן לשלושה ימים. נאנוק מצאה אותה לאחר שצנחה במדרון ופגעה בסלע."התגובה הראשונה שלי היתה 'איפה הבעלים?'", אמרה מילינג. "ואז ראיתי את הקולר שעל צווארו, שהיה כתוב עליו 'מדריך צוות חציה' והבנתי שהוא שם כדי לעזור לי".

נאנוק הוליך אותה בחזרה אל השביל ונשאר עימה את הלילה. למחרת נשאר נאנוק עם מילינג כשניסתה לחצות את הנהר. המקום היה עמוק מדי, ומילינג נפלה למים. בעודה מזדחלת אל החוף, סייע לה נאנוק לצאת מהמים הקפואים. "היא החליקה ונפלה, והכלב הצליח להציל אותה ולהחזיר אותה לחוף", אמר סגן אריק אולסן, ממשטרת אלסקה.

בנקודה הזו הפעילה הצעירה את מאתר החירום שהיה עימה וחולצה על ידי מסוק. היא טופלה בפצעים הקלים ושוחררה לביתה. "אני מאמינה שהכלב הוא מלאך שומר", אמרה מילינג. בתחילה חשבו השוטרים שהכלב בבעלותה, אבל אחר כך ראו את התג של נאנוק ואיתרו את בעליו, סקוט סוויפט, המתגורר ליד הקצה הדרומי של השביל.

"הוא הגרסה האלסקית של לאקי", אמר אולסן. נאנוק מסתבר, נוהג לטייל לבדו באזור הפארק ומלווה מטיילים שהוא פוגש על השבילים", סיפר סוויפט והוסיף: "הוא עושה את זה כבר שנים". את הכלב הוא אימץ לפני שש שנים ואין לו הכשרה בתחום ההצלה. "הוא פשוט עושה את זה לבדו", מעיד סוויפט.

בפעם אחרת בהרפתקאותיו בשטח הציל נאנוק נערה שטבעה בנהר. "זו כבר הפעם השניה שהוא מציל מישהו מטביעה", העיד הבעלים הגאה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE