הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פומפאו מבטל את ההערות של פיונגיאנג על ביקורו: "אם הדרישות האלה של גנגסטרים, העולם הוא גנגסטר"
למרות הדברים הקשים שאמרה פיונגיאנג לאחר שיחות שנמשכו יומיים, שר החוץ ממשיך לטעון כי הפגישות היו פרודוקטיביות. "אם הייתי מקשיב לתקשורת, הייתי משתגע"

שר החוץ מייק פומפאו מבטל היום (ראשון) את ההאשמות של פיונגיאנג ולפיהן ארצות הברית העמידה בפני קוריאה הצפונית דרישות "כמו גנגסטרים", ואומר כי הביקור השלישי שלו במדינה האסייתית הניב תוצאות. הוא הוסיף כי העיצומים על קוריאה הצפונית יישארו עד שפיונגיאנג תעמוד בהתחייבותו של קים ג'ונג און להיפטר מכל הנשק הגרעיני שברשותם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"העולם הוא גנגסטר". שר החוץ מייק פומפאו


ההודעה של קוריאה הצפונית, שפורסמה זמן קצר לאחר שפומפאו המריא מפיונגיאנג לארצות הברית אתמול, עשויים להגביר את הספקות האמריקניים בנוגע לנכונותו של קים לוותר על ארסנל הנשק הגרעיני שברשותו.

"אם הדרישות האלה הן כמו של גנגסטרים, העולם הוא גנגסטר", אמר פומפאו, והוסיף כי ישנן כמה החלטות של מועצת הביטחון של האו"ם שדורשות מקוריאה הצפונית להיפטר מנשקה הגרעיני ולסיים את תכנית הטילים הבליסטיים שלה. "אנשים נוטים לפרסם הערות שונות אחרי פגישות", הוסיף, "אם הייתי שם לב לתקשורת - הייתי משתגע".

לאחר ששוחח עם מקביליו ביפן ובקוריאה הדרומית בטוקיו, אמר פומפאו כי שני ימי השיחות שלו בפיונגיאנג היו פרודוקטיביים ונעשו ברצון טוב. עם זאת, לאחר ההערות העוקצניות של פיונגיאנג, פומפאו ציין כי הדרך לפירוק הנשק הגרעיני של הדיקטטורה האסייתית יהיה קשה להשגה, ויש עוד עבודה רבה בדרך ליעד הזה.

"הדרך תהיה קשה ומאתגרת, ואנחנו יודעים שהמבקרים ינסו לצמצם את מה שהשגנו", אמר פומפאו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE