הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סקר חדש מגלה: זוהי רשת המזון המהיר האהובה באמריקה
במקום הראשון בסקר שביעות רצון הצרכנים הגיעה רשת Chick-fil-A. גם פיצה האט ופאפא ג'ונס מככבות

הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט של אמריקאים רבים. אבל מבין הרשתות הרבות והמגוונות שנמצאות בכל פינה, האם יש אחת שהיא אהובה במיוחד? סקר שביעות הרצון של American Customer Satisfaction Index חושף את התשובה.

את המקום הראשון ברשימה הזאת לוקחת רשת  Chick-fil-A שמגישה סנדוויצ'ים עם עוף. אחריה, בפער לא קטן, נמצאת רשת Panera Bread.לאחר מכן אפשר למצוא את רשת פיצה האט ורשת פאפא ג'ונס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


במקום הראשון

בסקר השנה השתתפו 22,500 צרכנים שנשאלו על איכות המוצרים, רמת השירות ושביעות רצון ביותר מ-380 חברות במגוון תעשיות ושירותים - לא רק בעסקי המזון. החלק של הסקר המתייחס למזון מתחלק לרשתות מזון מהיר בשירות חלקי ולרשתות מזון בשירות מלא. השמתתפים דירגו כל רשת בסולם של 0 עד מאה והם התבקשו להתייחס לאיכות המזון, איכות השתיה, נקיון, מגוון המזון והשתיה בתפריט ואפילו שביעות רצון מהאתר של הרשת. 

רשת Chick-fil-A  מגיעה למקום הראשון כבר פעם שלישית ברציפות עם ציון של 87. פנרה קיבלו 81, רשת סאבווי זכתה לציון של 80 וארבי'ז ל-79 נקודות בלבד.

מי שרשמה התקדמות מרשימה מאז הסקר האחרון בשנה שעברה היא רשת פיצה האט, שזינקה ב-5 אחוז במדד שביעות הרצון של הלקוחות. 

בחלקו השני של הסקר, שמדרג רשתות מזון מהיר שנותנות שירות מלא בישיבה, מובילה רשת טקסס רודהאוס, עם 83 נקודות. עליה של נקודה מאז השנה שעברה. למקום השני הגיעה רשת  Cracker Barrel יחד עם רשת LongHorn Steakhouse. במקום השלישי ניצבת רשת אוליב גרדן עם 80 נקודות בלבד. 

מי שרשמה את השיפור הטוב ביותר בציון לעומת שנה שעברה היא רשת רד רובין, עם עליה של 8 אחוזים בשביעות הרצון של הלקוחות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE