הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קיץ פירוטכני: הצטרפו לחגיגות המפתיעות של העונה בגני בוש, כשעה מוושינגטון די.סי
את אחת החוויות הבלתי נשכחות של לילות הקיץ הנוכחי, מציעים בפארק גני בוש, שבוויליאמסבורג, עם מופע פירוטכניקה, לייזר, זיקוקין, להקת רקדני ניאון ומסיבות ריקודים שימשכו כל הלילה

מרחק שעה נסיעה מוושינגטון די.סי ממתינה חוויה בשם Summer Nights, שתאפשר לחגוג את הקיץ כראוי. בפארק גני בוש, שבוויליאמסבורג וירג'יניה, מציגים את “Spark”, מופע פירוטכניקה ולייזר חדש ויחיד מסוגו, שיתקיים מדי ערב עד ה-12 באוגוסט. המופע משלב צוות של עשרה אנשי מסיבות, אזור לריקודי בועות ומוסיקה מקורית שהותאמה במיוחד למופע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשי הניאון במופע מרענן, Summer Nights בפארק גני בוש

המוסיקה תאיר ותעיר את המתחם, עם קונצרט של תאורה, לייזר ופירוטכניקה, באמפיתאטרון של הפארק שמאכלס 5,000 מושבים, ב-Royal Palace Theatre.

גם להקת הרקדנים, Light Balance, מהתכנית “America’s Got Talent”, תופיע בהופעה חיה בחלק מהמופעים שיתקיימו במהלך הקיץ, ב-Abbey Stone Theatre. הרקדנים ילבשו תלבושות בוהקות, שעוצבו בעבודת יד עם חוטים מיוחדים, המצופים בחומרים מאירים וזוהרים.

התכנית מלאה בהפתעות וכוללת 11 מסיבות ריקודים שנמשכות כל הלילה במתחם ה-French Village, של הפארק. די.ג'יי שונים יובילו את המשתתפים עם מוסיקה שתיצור חוויה בלתי נשכחת, מחוץ ל-Royal Palace Theatre. לא הרחק כל הכיף, מתחם ה-Wilkommenhaus, יהפוך לספקטקל ויזואלי מהפנט עם פרויקט חדש ומפתיע.

סופי שבוע של מסיבות, מופעים תצוגות מיוחדות וזיקוקין

בכל סופי השבוע, בימי שישי לימי ראשון, עד ה-2 בספטמבר, יכולים המשתתפים ליהנות גם ממופעי זיקוקין עם תצוגות מיוחדות לשעות החושך. המסיבה תעלה הילוך ואם הרוקדים מרגישים שחם להם מדי, הם יכולים לעבור לאזורי צינון מיוחדים, בהם פועלים מאווררים מרטיבים שמשוטטים באזור הפארק. באזורי הצינון אפשר להירגע, להתרענן, להצטנן מעט, רק על מנת לשוב אל המסיבות כדי להמשיך ליהנות.

כתובת: 1 Busch Gardens Blvd, Williamsburg, Virginia
טלפון: 757-229-4386
אתר: BuschGardens.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE