הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תהיו הראשונים: לצאת להרפתקה על ספינת המסעות החדשה של הנשיונל ג'יאוגרפיק
לאחר סדרה של חגיגות השקה, תצא ספינת ה-Venture החדשה לשני מסעות באזור החוף הדרומי של קליפורניה: מסע אחד יגיע גם למונטריי ולקטלינה איילנד והמסע השני ייקח את הנוסעים לבאחה, שבמקסיקו

החופשה הזו מאפשרת למשתתפים לחקור את קו החוף ואת האיים של קליפורניה, במהלך הפלגה על ספינת המסעות החדשה של הנשיונל ג'יאוגרפיק. השיט המדובר צפוי לצאת לדרכו על ה-Venture, הספינה האחרונה שהצטרפה לצי של חברת Lindblad Expeditions.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיט באוקיאנוס השקט ואפשרות לצלילות שנורקל בפארק לאומי תת ימי

שתי ההפלגות הקרובות יצאו בחודש דצמבר, על הספינה החדשה שהושקה השנה וכוללת 50 חדרי אירוח. חברת הספנות, שידועה בעיקר בזכות ההפלגות שהיא מציעה לאיי הגלפאגוס באקוודור, לאנטארקטיקה ולאזורים נידחים אחרים, מוסיפה ללוח הזמנים שלה את האפשרות, האמורה, עם הפלגה לחוף האוקיאנוס השקט.

מדובר בהפלגה של חמישה לילות, שיוצאת מסן פרנסיסקו, ובהפלגה נוספת של 12 לילות שיוצאת מנמל לונג ביץ'. ב-2 בדצמבר, לאחר סדרה של חגיגות השקה לספינה שיערכו בסן פרנסיסקו, תצא ההפלגה הראשונה מ-Bay Area, אל מסלול שנמתח לאורך החוף הצפוני של קליפורניה בכוון דרום.

ב-7 בדצמבר, תצא ההפלגה השניה מלונג ביץ', בכוון לה פאס, שבמקסיקו. משם תמשיך הספינה לשיט בבאחה.

ההפלגה הראשונה, שלאורך חופי קליפורניה, כוללת ביקור בסאוסליטו, מונטריי, פונטה לובוס, אווילה ביץ' וקטלינה איילנד. מחיר ההפלגה עומד על 3,800 דולר לאדם בחדר זוגי.

באיזו משתי ההפלגות הראשונות תבחרו?

ההפלגה השניה, שתצא מדרום קליפוריה לבאחה, כוללת שיט באוקיאנוס השקט ואפשרות לצלילות שנורקל בפארק לאומי תת ימי, שבקאבו פולמו. בנוסף, ייהנו הנוסעים מביקור במכרה מלח בגווארו נגרו, מארוחת צהריים בין הכרמים ביקב שנמצא בוואלה דה גואדלופה ומביקור באי Natividad וב-Vizcaino Biosphere co-op, בו נוהגים התושבים לעסוק בדיג למחייתם. מחיר ההפלגה עומד על 9,120 דולר לאדם בחדר זוגי.

פרטים נוספים: 800-397-3348

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE