הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: הכדורסלן טיילר האניקט נמצא ללא רוח חיים בשרמן אוקס
כוחות משטרה רבים הוקפצו לשכונה בערב יום שישי בעקבות דיווח על אדם חמוש; הכדורסלן, ששיחק במשך עונה אחת בקבוצה ישראלית, נמצא מת בשעות הבוקר של יום שבת; "הרגשתי שהוא לא בנוי ללכת לכלא, אבל לא חשבתי שהוא יתאבד", אמר מאמנו לשעבר

הכדורסלן טיילר האניקט נמצא מת אתמול (שבת) לאחר שהתבצר בביתו בשכונת שרמן אוקס, כך על פי משטרת לוס אנג'לס. תחילת האירוע בשעה 5:10 אחה"צ ביום שישי, אז התקבל דיווח על אדום חמוש בשד' טיירון בשכונה. כאשר הגיעו כוחות משטרה רבים למקום, האניקט החמוש פתח באש מתוך ביתו. השוטרים השיבו במספר יריות לעברו, אך הוא התבצר בתוך הבית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיילר האניקט (צילום: Shutterstock)


במשך שעות רבות סברה המשטרה כי האניקט בחיים, שכן בחשבון הטוויטר שלה פורסם בשעה 10:30 בליל יום שישי כי "לא ידוע אם החשוד נפגע. האירוע ממשיך להתנהל". לקראת שחר פרצו למקום כוחות ה-SWAT, יחידה המתמחה באירועים מסוג זה, שם מצאו את האניקט ללא סימני חיים וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. 

בורט אסקוטו, מי שאימן את האניקט בתיכוון סילמר במשך ארבע שנים, היה בקשר רציף עם אמו של השחקן במשך כל האירוע. "הוא היה ילד נפלא, אבל היו לו בעיות. ממה שאני יודע, הוא ירה בעצמו", אמר אסקוטו. עוד סיפר המאמן כי שוחח עם האניקט בשעה 4:00 אחה"צ, כשעה לפני תחילת האירוע, ונראה היה "שמשהו מטריד אותו", לדבריו. בהמשך התקשרה אמו של האניקט אל המאמן וסיפרה על התנהגותו הפרועה, דבר שגרם למאמן להמליץ להתקשר למוקד החירום 911.


טיילר האניקט (צילום: Shutterstock)


בשעה 4:45 בבוקר יום שבת קיבל אסקוטו שיחה נוספת מאמו של האניקט, בה היא הודיעה כי בנה התאבד. "הרגשתי שהוא לא בנוי ללכת לכלא. אבל לא חשבתי שהוא יסיים את חייו", הוא אמר. לדבריו, האניקט סבל בחודשים האחרונים שבהם שהה ברוסיה, שם שיחק כדורסל מקצועי. בעברו הוא שיחק בקבוצת עירוני נס ציונה, מליגת הכדורסל בישראל, ואסקוטו טען שהשחקן עתיד היה לחתום על חוזה חדש ברוסיה או בישראל במהלך סוף השבוע האחרון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE