הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנטמן והצרעה" עלה למקום הראשון, אולפני מארוול רושמים הישג יוצא דופן
הסרט החדש של מארוול גרף 76 מיליון דולר בארה"ב במהלך סוף השבוע, מספיק כדי לעלות אותו למקום הראשון; מדובר בסרט ה-20 ברציפות של האולפן שמגיע להישג זה: "ראשי מארוול לא יכולים לטעות, גם אם היו רוצים", אמר אנליסט בכיר בתעשייה

"אנטמן והצרעה", הפרק החדש ביותר בסדרת סרטי מארוול, גרף 76 מיליון דולר בארה"ב במהלך סוף השבוע, סכום שהציב את הסרט במקום הראשון. מדובר בסרט ה-20 ברציפות של "אולפני מארוול" שמגיע למקום הראשון, ועלייה של 33% לעומת סרט המקור, "אנטמן", שגרף 57.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון כאשר יצא לאקרנים בשנת 2015. ברחבי העולם הסרט בכיכובם של פול ראד ואוונג'לין לילי הצליח לגרוף 161 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוכבי הסרט "אנטמן והצרעה" (צילום: דיסני)


מדובר בסרט השלישי והאחרון של מארוול לשנת 2018, כאשר מוקדם יותר השנה יצאו הסרטים "פנתר שחור" ו-"הנוקמים: מלחמת האינסוף", שהצליחו לגרוף 700 מיליון דולר בארה"ב כ"א. "הסרט 'אנטמן והצרעה' מוכיח את הנקודה שראשי מארוול לא יכולים לטעות, גם אם היו רוצים", אמר השבוע אנליסט בכיר בתעשייה. עוד הסביר כי "הפקתם של סרטים מושכים אחד אחרי השני גורמת לצופים לדעת מה הם מקבלים ממארוול". עם ההצלחה הרבה של הסרט, באולפנים סופרים רווח של 17 מיליארד דולר על 20 הסרטים שהופקו עד כה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE