הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: חסר בית תקף נשים באיסט וילג' עם מנעול לאופניים
דר רחוב בן 23 תקף 3 נשים צעירות בשלושה אירועים שונים בערב יום שבת; המשטרה חוקרת את הנסיבות שהובילו לתקיפות, אך ככל הנראה החשוד שתה לשוכרה; נבדק קשר בין הקורבנות, החשוד נעצר ויובא בפני שופט כבר בהמשך היום

גבר חסר בית בשם קרלוס מוניוז, בן 23, חשוד בכך שתקף שלוש נשים באזור האיסט וילג' בערב יום שבת, כך על פי משטרת ניו יורק. תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:15, אז מוניוז החל להתווכח עם צעירה בת 20 שרכבה על אופניים באזור הצומת של רח' 11 והשדרה השניה. לפי עדי ראייה שנכחו במקום, האיש הוא דחף את הצעירה אל הקרקע והחל להכות אותה באגרופים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האיסט וילג', ניו יורק (צילום: Shutterstock)


מוניוז נמלט מהמקום בריצה, וכעבור 45 דקות הוא היה מעורב בתקרית נוספת, הפעם בצומת של רח' 15 והשדרה השלישית, שם הכה נערה בת 18 באמצעות מנעול לאופניים. הצעירה איבדה שן מעוצמת הפגיעה בפניה, כך על פי המשטרה. כעבור דקות בודדות, החשוד הכה אישה נוספת, בת 20, בראשה עם אותו מנעול לאופניים. חבריה של האישה השלישית עקבו אחרי החשוד בזמן שהם חייגו למשטרה, וזו הגיעה במהרה למקום ועצרה אותו. 

לא ברור מדוע החשוד בחר לתקוף את הצעירות הללו, והמשטרה חוקרת אם יש קשר כלשהו בין הקורבנות. מוניוז יעמוד לדין על שלושה סעיפים של תקיפה ואחזקה של נשק, והוא צפוי להגיע לבית המשפט במהלך היום.


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE