הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאבדת גובה: HTC תיאלץ לפטר אלפי עובדי ייצור
היצרנית הטייוואנית אישרה כי תיאלץ לפטר את עובדי פס הייצור, בצעד שנתפס כמשלים לעסקה שחתמה מול גוגל, ובה הועברו אלפי עובדים אליה; בשבע השנים האחרונות דעך נתח השוק של HTC מ-10% לכדי 0.3% בלבד

יצרנית הטלפונים הניידים HTC הודיעה השבוע כי היא נאלצת לפטר כ-1,500 עובדים לאחר שנים שבהן היא מספידה כסף ומאבדת מנתח השוק שלה. היצרנית הטייוואנית אישרה את הידיעה והסבירה כי מדובר בצעד קטן כחלק ממאציה "להתאים את כוח העבודה", לדבריה. הודעות נמסרו לעובדים שעתידים לאבד את מקום פרנסתם, והם צפויים לעזוב את החברה עד חודש ספטמבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת HTC (צילום: Shutterstock)


"חברת HTC ממשיכה לבחון את אופן הפעילות שלנו על מנת להבטיח שכוח העבודה יהיה תואם לאסטרטגיה העסקית, ובכך תוכל החברה להמשיך להתחרות תוך כדי כדי שמירה על היתרון החדשני שלה", מסרה החברה. חרף השבחים הרבים של מוצריה, החברה סובלת בשנים האחרונות מדעיכה גדולה ומאבדת מנתח השוק שלה לטובת המתחרות הגדולות, אפל וסמסונג. כעת מחזיקה החברה ב-0.3% מהשוק העולמי, ירידה משמעותית לעומת 10% שבהם החזיקה החברה בשנת 2011. 

מוקדם יותר השנה, חברת גוגל השלימה עסקה של 1.1 מיליארד דולר, במסגרתה כ-2,000 מהנדסים ואנשי צוות נוספים הועברו מ-HTC אליה. הפיטורים של עובדי הייצור הם ככל הנראה צעד משלים לעסקה זו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE