הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבליבריות בהלם: ג'סטין ביבר והיילי בולדווין מאורסים!
הצעת הנישואין התרחשה בערב שבת האחרון, כאשר המאבטחים ביקשו מכולם לכבות את הטלפונים. השניים הצליחו לשמור בסוד על הצעת הנישואין יום אחד בלבד, למרות הסטטוס המחשיד שהעלה אביו של ג'סטין באינסטגרם

ג'סטין ביבר (24) והיילי בולדווין (21) יטיילו בקרוב מאד לעבר החופה. 

הזוג, שכיכבו במדורי הרכילות בשבועות האחרונים עם תמונות דביקות למדי, התארסו! עדי ראיה שנכחו בזמן הצעת הנישואין המרגשת, טוענים כי התבקשו על ידי המאבטחים לכבות את הטלפונים מספר דקות לפני שהכל החל. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביבר והיילי. מאורסים


ההצעה התרחשה בערב שבת האחרון, והזוג הצליח לשמור עליה בסוד במשך יום אחד בלבד. דווקא אביו של ג'סטין, ג'רמי, העלה פוסט באינסטגרם ממש לאחר האירוע, שהיה עלול לחשוף את דבר ההצעה. "ג'סטין- אני גאה בך מאד! אני מתרגש לקראת הפרק הבא בחיים שלך". בטוויטר העלה 2 מילים בלבד- "הכי גאה". גם אימו של ביבר, פאטי, צייצה "אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה אהבה". 

גם אביה של היילי, דוגמנית במקצועה, התקשה להסתיר את ההתרגשות וצייץ "חיוך מתוק על הפנים שלי! אני ואשתי (קניה) תמיד מתפללים לרצון האל! הוא פועל בלבבות של ג'סטין והיילי. בואו נתפלל שהכל יעבור כמו שצריך, אנחנו אוהבים אתכם מאד!".


עדים שנכחו במקום סיפרו כי התבקשו לכבות את הטלפונים הניידים


ביבר ובולדווין נמצאים במערכת יחסים ארוכה. הם הכירו ב-2014 והחלו לצאת כשנה לאחר מכן, אז נראתה בולדווין בחופשה משפחתית של הביברס. ג'סטין אמר כי היילי היא "מישהי שאני באמת אוהב. אנחנו מבלים הרבה זמן ביחד". השניים נפרדו וחזרו מספר פעמים, והיילי עצמה העידה לפני מספר חודשים ש"נפרדנו וחזרנו, ונפרדנו וחזרנו. היינו חברים ואז היינו ידידים, וחזרנו להיות חברים. זה היה מוזר, אבל עברו את הקטע הזה".

בשבועות האחרונים הקשר בינהם בהחלט עלה מדרגה והם נראו ברחבי ארה"ב מתנשקים ונמרחים אחד על השנייה במקומות ציבוריים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE